[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Učinkovitost metode učnega cikla pri poučevanju mitoze v srednji šoli

Irena Perko (2013) Učinkovitost metode učnega cikla pri poučevanju mitoze v srednji šoli. Diplomsko delo.

[img] PDF
Download (1836Kb)

    Povzetek

    Z raziskavo o mitozi, ki smo jo izvedli v prvih letnikih na srednji šoli z enajstimi izobraževalnimi programi, smo želeli preveriti, koliko znanja o tej temi so učenci usvojili že v osnovni šoli. Po učni uri, ki je potekala s pomočjo računalnika in metodo razvrščanja faz slik mitoze po Shieldu, smo želeli preveriti še, koliko novega so se učenci naučili o mitozi. Pet tednov po izvedeni učni uri smo zopet preverjali znanje o mitozi. Raziskava je pokazala, da je bilo znanje o mitozi pred učno uro slabo, po uri pa se je izboljšalo. V testu po petih tednih je znanje malenkostno upadlo, vendar je bilo še vedno zelo dobro. Taka metoda poučevanja mitoze se je tako izkazala za učinkovito.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: mitoza, učni cikel, učinkovitost, učenci, biologija, srednja šola, poučevanje
    Število strani: 70
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    asist. dr. Jelka StrgarMentor
    izr. prof. dr. Barbara BajdSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9685065)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta, Biotehniška fakulteta
    ID vnosa: 1607
    Datum vnosa: 09 Jul 2013 13:13
    Zadnja sprememba: 09 Jul 2013 13:13
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1607

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa