[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Zaznavanje športnovzgojnega procesa učencev drugega triletja z goriške regije

Barbara Knavs (2013) Zaznavanje športnovzgojnega procesa učencev drugega triletja z goriške regije. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (594Kb)

    Povzetek

    V diplomskem delu smo raziskovali, kako učenci drugega triletja zaznavajo športnovzgojni proces. V raziskavo smo vključili 703 učence iz 14 različnih goriških osnovnih šol. Podatke smo pridobili s pomočjo vprašalnika, ki so ga učenci samostojno rešili. Zanimalo nas je, ali imajo učenci športno vzgojo radi, kateri so njihovi najljubši predmeti in kateri so najpomembnejši predmeti za življenje. Spraševali smo jih, česa ne marajo in kaj imajo radi. Ugotavljali smo tudi priljubljenost športov in dodatnih dejavnosti, kot sta minuta za zdravje in aktivni odmor. Prav tako nas je zanimalo doživljanje ocenjevanja. Ugotovili smo, da je med učenci drugega triletja najbolj priljubljen učni predmet športna vzgoja in da ima kar 95,5 % učencev rado športno vzgojo. Poleg tega športno vzgojo uvrščajo med tri najpomembnejše predmete za življenje. Raziskava je pokazala, da med deklicami in dečki obstajajo razlike v priljubljenosti športov. Dečkom najljubši športi so nogomet, košarka in igra med dvema ognjema. Deklicam pa igra med dvema ognjema, odbojka in ples. Pri odgovorih, česa ne marajo in kaj imajo radi, so razlike med spoloma manjše. Dečki in deklice ne marajo, da se učitelj jezi na njih, radi pa imajo šolo v naravi, športni dan in delanje stvari po lastni izbiri. Ugotavljamo, da ima 24,2 % učencev minuto za zdravje in 26,2 % učencev aktivni odmor, želi pa ju imeti več kot polovica. Večina učencev je s športno vzgojo in z oceno pri tem predmetu zadovoljna ter ne doživlja strahu. Le nekateri se bojijo ocenjevanja, svojega neznanja, poškodb in prevala. Podatki o doživljanju športne vzgoje učencev so zelo pomembni za učitelje, saj so odlična povratna informacija njihovemu delu in hkrati izhodišče za načrtovanje športnovzgojnega procesa.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: zaznavanje športnovzgojnega procesa, drugo triletje, priljubljenost športov, kakovost športne vzgoje, strah, ocenjevanje
    Število strani: 68
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Vesna ŠtembergerMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9688393)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 1588
    Datum vnosa: 09 Jul 2013 11:00
    Zadnja sprememba: 09 Jul 2013 11:00
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1588

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa