[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Arhitekturna prilagojenost in dostopnost osnovnih šol s prilagojenim programom za učence z gibalno oviranostjo

Neža Krivec (2013) Arhitekturna prilagojenost in dostopnost osnovnih šol s prilagojenim programom za učence z gibalno oviranostjo. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (5Mb)

    Povzetek

    Gibalno ovirani učenci ob vstopu v šolo pogosto naletijo na najrazličnejše ovire, največkrat arhitekturne. V pričujočem diplomskem delu sem raziskovala arhitekturno ustreznost osnovnih šol s prilagojenim programom za gibalno ovirane učence, s poudarkom na šolski športni dvorani in prostorih ob njej. V raziskavo sem vključila 26 šol. Preverjala sem vstop v šolo, dostop do telovadnice, dostop do garderobnih prostorov in njihovo urejenost, dostop do športnih orodij in pripomočkov, dostop do zunanjih igrišč in njihovo urejenost, dostop do sanitarnih prostorov in njihovo prilagojenost in samostojen dostop do vseh šolskih prostorov. Predvidevala sem, da bodo vsi navedeni prostori v 80-odstotno ustrezno urejeni in dostopni. Analiza stanja je žal pokazala, da nobena spremenljivka ni dosegala takšnega odstotka. Najvišji rezultat je dosegla dostopnost do športnih orodij in pripomočkov (63% ustrezno dostopnih), najnižji rezultat pa samostojen dostop do vseh šolskih prostorov (53,8% nedostopnih). V raziskavi so zajete tudi 3 osnovne šole s prilagojenim programom, ki so imele vse ocenjevane prostore in dostope do njih ustrezno prilagojene gibalno oviranim učencem.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: arhitekturne ovire, gibalno ovirani učenci, osebe na invalidskem vozičku, osnovna šola s prilagojenim programom, dostopnost prostorov
    Število strani: 75
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Tjaša FilipčičMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9688649)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 1587
    Datum vnosa: 09 Jul 2013 11:01
    Zadnja sprememba: 12 Nov 2015 14:20
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1587

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa