[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Obravnava dvojčkov z avtizmom po Floortime metodi

Katja Kokot (2013) Obravnava dvojčkov z avtizmom po Floortime metodi. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1884Kb)

    Povzetek

    Tema mojega diplomskega dela je delo z bratoma dvojčkoma z avtizmom po metodi Floortime. Za to temo sem se odločila zaradi razmeroma slabega poznavanja metode Floortime v Sloveniji. Cilji, ki sem si jih zastavila, so bili delo po metodi z bratoma v času trajanja šestih tednov, hkrati pa tudi opazovanje, kako bo izvajanje metode vplivalo na dečkovo komunikacijo. Ko sem začela opravljati delo v predšolskem oddelku s prilagojenim programom, sem se srečala z bratoma dvojčkoma z avtizmom, kar me je pritegnilo. Kasneje sem na seminarju spoznala metodo Floortime, ki se mi je zdela zanimiva in nekaj, kar v Sloveniji še ni bilo raziskovano in posebej poznano. Metodo sem izvajala 6 tednov. Pred izvajanjem metode in po njej je mati dečkov izpolnila ocenjevalno lestvico za sociopragmatične spretnosti (Girolametto, 1997), sama pa sem ob začetku izvajanja metode izpolnila ocenjevalni vprašalnik metode Floortime, s katero sem primerjala, katere sposobnosti imata dečka razvite in kako se med seboj razlikujeta. Ob koncu izvajanja metode sem primerjala rezultate, ki sta jih dečka dosegla pri sociopragmatičnem vprašalniku, ki je pokazal dober vpogled v to, kako sta dečka napredovala ter kako se med seboj v komunikaciji razlikujeta. Ob koncu izvajanja metode sem primerjala napredek dečkov na področju komunikacije. Po izvajanju metode se dečka bolj pogosto neverbalno odzivata. Rezultati prvega in drugega ocenjevanja s sociopragmatičnim vprašalnikom so pokazali, da sta oba dečka napredovala, tako na področju responzivnosti kot asertivnosti, in sta ob drugem ocenjevanju dosegla en nivo višje, kar seveda kaže na to, da sta oba napredovala. Oba sta ista komunikacijska tipa, kar je ovrglo mojo domnevo, da sta različna komunikacijska tipa, vendar je napredek Dečka 2 bil presenetljiv.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: avtizem, brata dvojčka, metoda Floortime
    Število strani: 85
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Martina OzbičMentor
    asist. dr. Damjana KogovšekSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9686857)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 1586
    Datum vnosa: 09 Jul 2013 11:00
    Zadnja sprememba: 09 Jul 2013 11:00
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1586

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa