[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Opazovanje in razvoj prostorske predstave v petem razredu devetletne osnovne šole

Manca Simonič (2013) Opazovanje in razvoj prostorske predstave v petem razredu devetletne osnovne šole. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (7Mb)

    Povzetek

    V teoretičnem delu diplomskega dela »Opazovanje in razvoj prostorske predstave v petem razredu devetletne osnovne šole« smo predstavili opazovanje, v učnem procesu zelo pomemben del procesa spoznavanja, znotraj katerega smo se osredotočili na proces zaznavanja in vidnega sprejemanja informacij iz okolja, ter na opazovanje v vsakdanjem življenju, v šoli, učnem procesu in pri pouku likovne vzgoje. V diplomskem delu ima pomembno vlogo poglavje o prostoru, v katerem smo prostor opredelili, se osredotočili na njegovo zaznavanje, spoznavanje in razumevanje, poudarili načine predstavitve prostora na ploskvi ter predstavili učinke, s katerimi ustvarjena iluzija deluje na arhitekturo. V zadnjem poglavju teoretičnega dela smo predstavili razvoj likovnega izražanja otrok od predšolskega do konca šolskega obdobja. V empiričnem delu diplomskega dela smo raziskali prostorske predstave učencev in v analizi izdelkov opredelili njihove obstoječe načine prikazovanja prostora na ploskvi in vplive natančnega opazovanja na prikazovanje globine. Ugotovili smo, da so prostorske predstave večine učencev primerno razvite, le-te pa so po izkušnji opazovanja močno napredovale. V načinih prikazovanja globine so se med enako starimi učenci pojavile razlike. Učenci so po izkušnji opazovanja uporabljali raznovrstnejše načine prikazovanja globine na ploskvi. Talna črta, vertikalno nizanje in prekrivanje so bili najpogosteje uporabljeni načini prikazovanja globine prostora.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: opazovanje, prostorske predstave, prostor, reprezentacija prostora, iluzija prostora, likovni razvoj
    Število strani: 85
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Beatriz Gabriela Tomšič ČerkezMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9672777)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 1563
    Datum vnosa: 01 Jul 2013 11:18
    Zadnja sprememba: 01 Jul 2013 11:18
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1563

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa