[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Sodelovalno poučevanje učenke, ki počasneje usvaja znanja, v drugem razredu osnovne šole

Špela Balaban (2011) Sodelovalno poučevanje učenke, ki počasneje usvaja znanja, v drugem razredu osnovne šole. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1846Kb)

    Povzetek

    Inkluzija učencev z učnimi težavami, ki počasneje usvajajo znanja, v redne osnovne šole je tema, ki vzbuja številne razprave in različna mnenja, tako zagovornikov kot nasprotnikov. Za uresničevanje inkluzije je potrebno sprejemanje učencev s posebnimi potrebami, poznavanje njihovih potreb, možnosti prilagoditev, pripravljenost učitelja na delo z učencem, ki počasneje usvaja znanja v razredu in pomoč učitelja pomočnika, največkrat je to specialni in rehabilitacijski pedagog. Učitelj in učitelj pomočnik morata med seboj sodelovati kot dober tim. Vse te teme predstavljajo teoretično izhodišče za timsko obravnavo učenke, ki počasneje usvaja znanja. Učiteljica in učiteljica pomočnica sta skupaj načrtovali izvajanje učnih ur, razvijali strategije, obravnavali učenko in ji nudili podporo za napredek. Njun način sodelovanja je v empiričnem delu predstavljen preko anekdotskega zapisa načrtovanja, izvajanja ur, evalvacije, dilem, pogovorov. Uspešnost sodelovanja je vrednotena s pomočjo učenkinega napredka, ki je ocenjen z matematičnimi nalogami objektivnega tipa, usklajenimi z minimalnimi standardi znanja pri matematiki. Učenkino matematično znanje ob koncu izvajanega treninga je primerjano z znanjem drugih dveh učencev brez učnih težav. Uspešnost timskega dela učiteljice in učiteljice pomočnice opažajo tudi starši in strokovni sodelavci, s katerimi sta sodelovali. Poleg izobraževalnih dosežkov, je opaziti, da je učenka bolj samostojna pri delu, da upošteva navodila, izboljšale so se tudi njene socialne veščine. Učiteljica je sodelovanje z učiteljico pomočnico ocenila kot pozitivno, saj bi brez dodatne pomoči v razredu učenka manj napredovala, učiteljica bi porabila veliko več časa za pripravo na pouk in prilagajanje gradiv, težko bi zagotovila ustrezne prilagoditve vsem učencem v razredu.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: inkluzija, timsko delo, učenka z učnimi težavami, ki počasneje usvaja znanja, učitelj, učitelj pomočnik
    Število strani: 109
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Marija KavklerMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=8896329)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 156
    Datum vnosa: 29 Sep 2011 07:59
    Zadnja sprememba: 29 Okt 2011 08:01
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/156

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa