[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Ocenjevanje športne vzgoje v Goriški regiji

Jana Kočevar (2013) Ocenjevanje športne vzgoje v Goriški regiji. Diplomsko delo.

[img] PDF
Download (1118Kb)

    Povzetek

    Športna vzgoja je obvezen predmet v osnovnih šolah za vse učence. Diplomsko delo predstavlja področje ocenjevanja tega predmeta v prvem in drugem triletju osnovnošolskega izobraževanja. V prvem triletju se uporablja opisno ocenjevanje, v drugem triletju številčno ocenjevanje za vse predmete, tudi za športno vzgojo. V preteklosti je ta predmet že zastopalo besedno ocenjevanje, nekateri pa si v prihodnosti želijo športno vzgojo brez ocenjevanja. Stališča o ocenjevanju športne vzgoje so deljena, saj ima vsaka vrsta ocenjevanja prednosti in slabosti. V raziskovalnem delu diplomskega dela so zbrana in interpretirana mnenja goriških učiteljic in učiteljev razrednega pouka ter športnih pedagogov, ki poučujejo športno vzgojo v prvem in drugem triletju, o različnih vrstah ocenjevanja: številčnem, besednem, opisnem in neocenjevanju športne vzgoje. Rezultati so pokazali, da se anketirani učitelji strinjajo z obstoječim načinom ocenjevanja. Izpostavili so težave opisnega ocenjevanja športne vzgoje, ki jih zaznavajo v praksi ter podali predloge za izboljšavo. Največ težav jim povzroča oblikovanje ustreznega zapisa, predlagajo poenotenje kriterijev ocenjevanja. Športne vzgoje brez ocenjevanja niso podprli. Izkazalo se je, da ocenjevanje učiteljem predstavlja pomembno sredstvo motivacije.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: ocenjevanje športne vzgoje, opisno ocenjevanje, številčno ocenjevanje, besedno ocenjevanje, neocenjevanje športne vzgoje
    Število strani: 77
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Vesna ŠtembergerMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9671497)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 1559
    Datum vnosa: 27 Jun 2013 07:58
    Zadnja sprememba: 27 Jun 2013 07:58
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1559

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa