[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Estetsko oblikovanje likovnih kompozicij z danimi geometrijskimi oblikami pri otrocih, starih od dveh in pol do štirih let

Anja Kokošin (2013) Estetsko oblikovanje likovnih kompozicij z danimi geometrijskimi oblikami pri otrocih, starih od dveh in pol do štirih let. Diplomska naloga.

[img]
Predogled
PDF
Download (12Mb)

    Povzetek

    Diplomska naloga Estetsko oblikovanje likovnih kompozicij z danimi geometrijskimi oblikami pri otrocih, starih od dveh in pol do štirih let predstavlja ugotovitve raziskave, ki temeljijo na teoriji o dinamiki vizualnega polja in ravnotežja gelstalt psihologa Rudolfa Arnheima. Teorija o dinamiki vizualnega polja in ravnotežja je tudi izhodišče raziskave Estetski razvoj otrok, starih od dveh in pol do štirih let in predvideva, da otroci že v zgodnjem predšolskem obdobju kažejo interes za estetsko oblikovanje likovne kompozicije. V raziskovalnem delu diplomske naloge sem predstavila rezultate analiziranih nalog dveh izbranih otrok, in sicer deklice stare dve leti in pol in dečka starega štiri leta. Likovne naloge so bile narejene v tehniki kolaž z danimi geometrijskimi oblikami. Zanimalo me je predvsem, ali se pri oblikovanju likovnih kompozicij kažejo razlike tudi glede na starost otrok. Rezultati so pokazali, da primerno zahtevna naloga spodbudi delovanje induciranih silnic v vizualnem polju in da na oblikovanje likovnih kompozicij vplivajo inducirane strukture. Rezultati so pokazali, da vizualne in inducirane značilnosti elementov kompozicije vzajemno vplivajo druga na drugo.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomska naloga)
    Ključne besede: estetsko oblikovanje, dinamika vizualnega polja, strukturalni skelet, geometrijske oblike
    Število strani: 105
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    viš. pred. mag. Breda JontesMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9654345)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 1529
    Datum vnosa: 19 Jun 2013 14:24
    Zadnja sprememba: 19 Jun 2013 14:24
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1529

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa