[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Uporaba didaktičnih iger pri začetnem opismenjevanju v prvem in drugem razredu devetletne osnovne šole

Petra Plot (2013) Uporaba didaktičnih iger pri začetnem opismenjevanju v prvem in drugem razredu devetletne osnovne šole. Diplomsko delo.

[img] PDF
Download (904Kb)

    Povzetek

    Opismenjevanje je proces učenja branja in pisanja. V šoli poteka sistematično in individualizirano. Učitelji se v šolah poslužujejo različnih metod in postopkov opismenjevanja. Vse več je poudarka tudi na didaktičnih igrah, s katerimi učitelji popestrijo pouk. Učenci se zabavajo in nevede učijo. Tudi sama sem se odločila preizkusiti uporabo didaktičnih iger pri pouku začetnega opismenjevanja. Izvedla sem učne ure v prvem in drugem razredu devetletne osnovne šole na eni izmed kočevskih šol, v katerih sem uporabila didaktične igre. Ugotovila sem, da so didaktične igre namenjene ne samo utrjevanju znanja, ampak tudi obravnavanju nove učne snovi, pripomorejo k boljši motivaciji učencev, jih spodbudijo k medsebojnemu sodelovanju in v njih vzbudijo pozitivna čustva.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: didaktična igra, začetno opismenjevanje, metode
    Število strani: 79
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    red. prof. dr. Igor SaksidaMentor
    asist. dr. Marija GrginičSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9655625)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 1527
    Datum vnosa: 19 Jun 2013 14:12
    Zadnja sprememba: 19 Jun 2013 14:12
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1527

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa