[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Vpliv uporabe ključev o morskih organizmih na znanje študentov razrednega pouka in predšolske vzgoje

Veronika Kovač (2013) Vpliv uporabe ključev o morskih organizmih na znanje študentov razrednega pouka in predšolske vzgoje. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (4Mb)

    Povzetek

    Diplomsko delo je sestavljeno iz dveh delov. Teoretični del najprej vsebuje opis termina morje in morska obala. V nadaljevanju sledi pregled najznačilnejših morskih organizmov, ki jih lahko srečamo v pršnem pasu, pasu bibavice in priobalnem pasu. Predstavljeni so poenostavljeni biološki ključi za določevanje organizmov, njihova razpoznavnost in uporabnost. Opredeljene so vrste bioloških ključev in postopki, ki jih z njimi razvijamo pri otrocih. Definiran je tudi konstruktivističen način učenja naravoslovja, pomen dela na terenu za usvajanje biološkega znanja in sodelovalno učenje. V empiričnem delu je podana uporabnost poenostavljenih bioloških ključev za usvajanje biološkega znanja o organizmih pri študentih razrednega pouka in predšolske vzgoje ter njihova stališča do uporabe poenostavljenih bioloških ključev pri bioloških vsebinah naravoslovja. Predstavljen je napredek v znanju študentov po delu na terenu z uporabo poenostavljenih bioloških ključev, zato je primerjano znanje študentov pred aktivnostmi na terenu in po njih. Prav tako je podana primerjava znanja študentov razrednega pouka in študentov predšolske vzgoje po uporabi ključev ter znanje rednih in izrednih študentov po aktivnostih v naravi. Podane so tudi ugotovitve, o skupinskem delu študentov na terenu pri učenju z uporabo bioloških ključev. Rezultati raziskave kažejo, da so poenostavljeni biološki ključi uporabni za usvajanje biološkega znanja o morskih organizmih pri študentih razrednega pouka in predšolske vzgoje, saj so bili omenjeni študentje po aktivnostih pri delu na terenu statistično pomembno uspešnejši pri reševanju preizkusa znanja kot pred aktivnostmi. Izkazalo se je, da med rednimi in izrednimi študenti ni statistično pomembnih razlik pri reševanju preizkusa znanja po uporabi ključev. Analiza razlik v znanju med študenti razrednega pouka in predšolske vzgoje nakazuje, da so statistično pomembno uspešnejši študentje razrednega pouka. Večina študentov se strinja, da so poenostavljeni biološki ključi uporabni pri usvajanju njihovega biološkega znanja in pri spoznavanju pestrosti organizmov pri predšolskih in šolskih otrocih.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: poenostavljeni biološki ključi, morski organizmi, biološko znanje, morska obala, konstruktivizem, delo na terenu, sodelovalno učenje
    Število strani: 91
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Barbara BajdMentor
    izr. prof. dr. Iztok DevetakSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9649737)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 1521
    Datum vnosa: 19 Jun 2013 13:45
    Zadnja sprememba: 12 Nov 2015 13:58
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1521

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa