[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Sodelovanje učiteljev s socialnim pedagogom

Silvija Dervarič (2011) Sodelovanje učiteljev s socialnim pedagogom. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (570Kb)

    Povzetek

    Največ socialnih pedagogov je v osnovnih šolah zaposlenih na delovnem mestu svetovalnega delavca, za katerega so tudi najbolj usposobljeni. Delo socialnega pedagoga in svetovalne službe nasploh naj bi potekalo timsko, pri čemer bi si vsi udeleženci izmenjavali potrebne podatke in informacije in skupaj iskali najboljšo rešitev. Z razliko od svetovalne službe, kjer se problemi rešujejo predvsem z individualno komunikacijo, je glavna naloga socialnega pedagoga skupinsko komuniciranje, skupinsko soočanje z nastalim problemom in njegovo reševanje. Za uspešno opravljanje tega dela pa je ključnega pomena sodelovanje med učitelji in socialnimi pedagogi. Socialni pedagog naj bi učitelju pomagal pri delu z učno in vzgojno problematičnimi učenci. Njegova naloga je ponuditi učitelju strokovni nasvet na tak način, da se ta ob tem ne bo počutil ogroženega, razvrednotenega in izpostavljenega pred učenci in kolektivom. Med njima mora vladati zaupanje, tako da bosta oba delovala zgolj v dobro otrok. V raziskavi je bila uporabljena kvantitativna metodologija. Za kvantitativne podatke je bil uporabljen program SPSS, s pomočjo katerega je bila izvedena statistična analiza podatkov (deskriptivna analiza, χ2-preizkus, Cramerjev koeficient). Raziskovalni vzorec je zajemal 93 učiteljev iz osnovnih šol, kjer so zaposleni socialni pedagogi. Podatke sem pridobila s tehniko zbiranja podatkov z anketnim vprašalnikom. Rezultati kažejo, da učitelji največkrat iščejo pomoč socialnega pedagoga zaradi posameznih učencev, v prihodnje pa bi si želeli, da bi jim socialni pedagog pomagal pri učnih in vzgojnih težavah.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: šolska svetovalna služba, socialni pedagog, avtonomnost, učitelj, sodelovanje, svetovanje
    Število strani: 77
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Mitja KrajnčanMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=8897865)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 152
    Datum vnosa: 28 Sep 2011 12:59
    Zadnja sprememba: 17 Okt 2011 13:53
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/152

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa