[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Projekt konstrukcijskega tipa - senčne lutke v pravljicah in otroškem gledališču

Tatjana Imperl (2013) Projekt konstrukcijskega tipa - senčne lutke v pravljicah in otroškem gledališču. Diplomska naloga.

[img]
Predogled
PDF
Download (4Mb)

    Povzetek

    V diplomski nalogi je predstavljen projekt raziskovanja konstrukcijskega tipa z naslovom Senčne lutke v pravljicah in otroškem gledališču. Otroci so skozi posamezne etape projekta aktivni udeleženci pri pridobivanju znanja o novih vsebinah, skozi celoten proces pa sodelujejo drug z drugim in z odraslimi. Tehniko senčnih lutk, dramatizacijo in gledališče spoznavajo postopoma, skozi metodo projektnega dela, ki omogoča izkustveno učenje skozi otrokovo primarno dejavnost – igro. Ob izdelavi lastnih lutk, skozi sproščeno igro z njimi, v spontani animaciji lutke, ob dramatizaciji ter v ustvarjanju gledališča otroci pridobivajo pester mozaik znanja tudi iz drugih kurikularnih področij predšolske vzgoje. V nalogi zato izpostavljam in raziskujem vlogo lutke na različnih področjih otrokovega razvoja, predvsem pa skušam pojasniti vlogo lutke pri razvoju otrokovih jezikovnih sposobnosti ter opredeliti otrokov odnos do gledališča in gledališkega ustvarjanja. Na podlagi evalvacij posameznih etap projektnega dela v sklepnem delu ugotavljam, da je lutka odlično sredstvo za spodbujanje govornih in jezikovnih sposobnosti otrok, da z lutko otroci na prijeten način usvajajo nova znanja z različnih področij učenja, gledališče pa prepoznavajo kot pomemben sestavni del družbenega prostora.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomska naloga)
    Ključne besede: senčne lutke, gledališče, pravljica, dramatizacija, projektno delo, izkustveno učenje
    Število strani: 109
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    viš. pred. mag. Helena KorošecMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9651017)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 1516
    Datum vnosa: 19 Jun 2013 12:59
    Zadnja sprememba: 19 Jun 2013 12:59
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1516

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa