[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Reševanje konfliktov s plesno dramatizacijo v 5. razredu osnovne šole

Martina Prosenik (2013) Reševanje konfliktov s plesno dramatizacijo v 5. razredu osnovne šole. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (2236Kb)

    Povzetek

    V diplomskem delu sem predstavila učinke plesne dramatizacije na zmanjšanje pojavljanja konfliktnih situacij v razredu in mirnejše reševanje le teh. V teoretičnem delu sem razložila pojem konflikt in poudarila, da konflikt ni vedno negativno stanje ter osvetlila razlike med spoloma pri nastajanju konfliktov. Osredotočila sem se tudi na neverbalno komunikacijo, ki nam v primerjavi z verbalno komunikacijo pogostokrat pove več in na drugačen način prikaže, kaj se v nas dogaja. Osvetlila sem pojem empatija, ki pomeni vživljanje v čustva drugih. Seveda sem omenila tudi ustvarjalnost in ustvarjalni gib kot pomembna učna pristopa in razložila, zakaj je gibanje za otroke pomembno. V empiričnem delu sem opisala devet delavnic, ki sem jih izvajala v 5. razredu Osnovne šole Dobova. Z učenci sem izvajala različne igre vlog, dramske uprizoritve konfliktnih situacij, vživljanje v čustva drugih oseb in razvrščanje pravilnega vrstnega reda dogodkov. Izvedla sem polstrukturiran skupinski intervju in s pomočjo svojih sprotnih zapisov ob delavnicah ugotovila, da so se učenci začeli bolj zavedati svojih nepremišljenih in grobih dejanj, vendar pa bi za korenito spremembo teh dejanj potrebovali daljše časovno obdobje in več delavnic.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: konflikt, empatija, neverbalna komunikacija, ustvarjalnost, ustvarjalni gib, ustvarjalno-gibalne dejavnosti pri pouku
    Število strani: 81
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. Gordana SchmidtMentor
    pred. Vesna GeršakSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9651785)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 1508
    Datum vnosa: 18 Jun 2013 10:48
    Zadnja sprememba: 18 Jun 2013 10:48
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1508

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa