[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Socialna vključenost nadarjenih učencev

Mojca Juriševič (2011) Socialna vključenost nadarjenih učencev. V: Social cohesion in education. Horlivka state pedagogical institute for foreign languages, Horlivka, str. 289-304. ISBN 978-966-8469-19-0

[img]
Predogled
PDF
Download (379Kb)

    Povzetek

    V nadaljevanju me bo zato zanimalo, kako je koncept socialne kohezivnosti zastopan v omenjenih nacionalnih dokumentih, ki na zakonodajni in programski ravni opredeljujejo delo z nadarjenimi učenci. Sledila bo krajša predstavitev treh empiričnih raziskav, iz katerih je mogoče bolje razumeti dinamiko socialnega vključevanja nadarjenih učencev ter načrtovati nadaljnje smernice za uresničevanje inkluzivnega pedagoškega pristopa v osnovni šoli.24

    Tip vnosa: Del monografije
    Ključne besede: nadarjeni, socialna integracija, osnovna šola
    Število strani: 333
    Povezani naslovi URL:
    URLTip URL
    http://www.pef.upr.si/raziskovanje/drugi_projekti/2011012815305656/Drugo nahajališče
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    Oddelki: Oddelek za temeljni pedagoški študij > Katedra za psihologijo
    ID vnosa: 1506
    Datum vnosa: 12 Jun 2013 12:18
    Zadnja sprememba: 12 Jun 2013 12:28
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1506

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa