[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Sistemska ureditev diferenciacije in individualizacije v vzgoji in izobraževanju

Mitja Krajnčan (2011) Sistemska ureditev diferenciacije in individualizacije v vzgoji in izobraževanju. V: Social cohesion in education. Horlivka state pedagogical institute for foreign languages, Horlivka, str. 243-251. ISBN 978-966-8469-19-0

[img]
Predogled
PDF
Download (339Kb)

    Povzetek

    Naloga šole je, da individualno razvija vsakega otroka, ki ga dobi za obdobje devetih let. Razredni pouk, ki vsem učečim postavlja enake zahteve, ki jih morajo doseči v principu v istem času, pod istimi pogoji, hitro trči ob svoje meje. Takšna uniformna vzgoja in izobraževanje izhaja iz načelne predpostavke o enakosti ljudi. Uniformiranje in shematiziranje pouka kot tudi prilagajanje posameznih učencev povprečju so neprimerna posledica. Povprečen učenec predstavlja fiktivno velikost, ki je abstrahirana iz realne situacije posameznega učenca znotraj razreda (Geppert in Preuß, 1987: 14). Konformizmu uniformiranega stila vzgoje in izobraževanja poskuša nasprotovati individualizacija, ki daje posebno težo na obravnavo primernega načina moči in slabosti. Predimenzioniranje individualizma ima lahko za posledico, da učenci in učenke vztrajajo pri svoji omejeni individualnosti in spustijo možnosti in priložnosti za socialno učenje (Bönsch 2004).

    Tip vnosa: Del monografije
    Ključne besede: individualizacija, diferenciacija, vzgojni cilji
    Število strani: 333
    Povezani naslovi URL:
    URLTip URL
    http://www.pef.upr.si/raziskovanje/drugi_projekti/2011012815305656/Drugo nahajališče
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    Oddelki: Oddelek za socialno pedagogiko
    ID vnosa: 1505
    Datum vnosa: 12 Jun 2013 12:12
    Zadnja sprememba: 12 Jun 2013 12:27
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1505

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa