[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Učenci z učnimi težavami. Prepoznavanje in diagnostično ocenjevanje

Lidija Magajna in Marija Velikonja (2011) Učenci z učnimi težavami. Prepoznavanje in diagnostično ocenjevanje. Znanstvena monografija. Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta , Ljubljana.

[img]
Predogled
PDF
Download (2837Kb)

    Povzetek

    Monografija Učenci z učnimi težavami – prepoznavanje in diagnostično ocenjevanje je namenjena svetovalnim delavcem na šolah in v strokovnih ustanovah, specialnim pedagogom, učiteljem in študentom pedagoških smeri, staršem in vsem, ki si želijo dodatnih strokovnih znanj s področja prepoznavanja in diagnostičnega ocenjevanja učnih težav.

    Tip vnosa: Monografija (Znanstvena monografija)
    Ključne besede: učne težave
    Število strani: 275
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 1482
    Datum vnosa: 04 Jun 2013 10:55
    Zadnja sprememba: 04 Jun 2013 10:55
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1482

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa