[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
slovenščina
Logo            
  Logo Login | Create Account
 
 

Učne težave v osnovni šoli : koncept dela : program osnovnošolskega izobraževanja

Lidija Magajna and Gabi Čačinovič Vogrinčič and Marija Kavkler and Sonja Pečjak and Ksenija Bregar Golobič (2008) Učne težave v osnovni šoli : koncept dela : program osnovnošolskega izobraževanja. Technical Monograph. Zavod RS za šolstvo , Ljubljana.

[img]
Preview
PDF
Download (495Kb)

    Abstract

    Učne težave so zapleten in trdovraten pojav, po mnenju mnogih strokovnjakov je šolska neuspešnost eden najtežje rešljivih problemov, s katerimi se spoprijemajo sodobne. Tudi v Sloveniji ima pojav skrb vzbujajoče oblike in razsežnosti: podatki in predvidevanja domačih strokovnjakov opozarjajo, da v Sloveniji na splošno okoli ena četrtina do ena tretjina mladostnikov ostane brez poklicne izobrazbe ter da se zaradi nedokončane izobrazbe in brezposelnosti vedno več učno neuspešnih otrok znajde na socialnem obrobju; po podatkih mednarodne raziskave o pismenosti odraslih (1999) Slovenija med dvajsetimi državami zaseda sedemnajsto mesto: okoli sedemdeset odstotkov odraslih ne dosega tretje ravni pismenosti, ki posamezniku omogoča uporabo informacij za uspešno vključevanje v družbeno dogajanje, in kar štirideset odstotkov odraslih dosega komaj prvo raven pismenosti. Pomanjkljiva izobrazba ima danes bolj negativne implikacije, kot jih je imela pred desetletji.

    Item Type: Monograph (Technical Monograph)
    Keywords: learning difficulty, primary school
    Number of Pages: 98
    Related URLs:
    URLURL Type
    http://www.mss.gov.si/fileadmin/mss.gov.si/pageuploads/ministrstvo/Publikacije/Koncept_dela_Ucne_tezave_v_OS.pdfAlternative location
    Institution: University of Ljubljana
    Department: Faculty of Education
    Divisions: Other
    Item ID: 1476
    Date Deposited: 04 Jun 2013 09:44
    Last Modified: 04 Jun 2013 09:56
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1476

    Actions (login required)

    View Item