[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Medsebojna povezanost globalne ocene in načrtovanih ciljev v individualiziranih programih

Maja Rajh (2013) Medsebojna povezanost globalne ocene in načrtovanih ciljev v individualiziranih programih. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1350Kb)

    Povzetek

    Osrednji namen diplomskega dela je bil raziskati povezanost med procesoma oblikovanja globalne ocene in načrtovanja ciljev v individualiziranih programih (v nadaljevanju: IP) za osebe z zmernimi motnjami v duševnem razvoju, hkrati pa ugotoviti, kako in koliko člani tima med seboj sodelujejo v obeh fazah oblikovanja IP. V teoretičnem delu so opisani IP, spoznavanje ter ocenjevanje otroka in njegovega okolja, načrtovanje, timsko delo in populacija otrok z zmernimi motnjami v duševnem razvoju. Empirični del zajema analizo 7 IP in 14 ocenjevalnih lestvic članov timov. IP smo analizirali po kriterijih, ki smo jih oblikovali za ocenjevanje. Ocenjevalne lestvice smo obdelali s programom SPSS Statistics 17.0. Rezultati raziskave so pokazali, da je povezanost med globalno oceno in načrtovanimi cilji šibka, saj načrtovani cilji ne pokrivajo vseh področij, izpostavljenih v globalni oceni. Rezultati, pridobljeni s pomočjo ocenjevalnih lestvic, nakazujejo, da IP v obeh procesih niso timsko pripravljeni. Vsak strokovni delavec največkrat izdela IP za svoje področje, razredničarka pa nato vse programe združi v enega skupnega. Tega nato predstavi staršem, ki IP pogosto tudi podpišejo brez pripomb in mnenj. V sklepu so prikazani možni predlogi in rešitve za večjo povezanost med globalno oceno in načrtovanimi cilji ter za izboljšanje sodelovanja med člani timov.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: individualiziran program, globalna ocena, načrtovanje ciljev, timsko delo, zmerne motnje v duševnem razvoju
    Število strani: 100
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Majda KončarMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9640521)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 1465
    Datum vnosa: 30 Maj 2013 07:41
    Zadnja sprememba: 30 Maj 2013 07:41
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1465

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa