[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Razlike v prilagajanju na vodo med šolskimi in predšolskimi otroki

Urška Gašperič (2013) Razlike v prilagajanju na vodo med šolskimi in predšolskimi otroki. Diplomsko delo.

[img] PDF
Download (961Kb)

    Povzetek

    Z raziskavo smo želeli ugotoviti ali obstajajo razlike v hitrosti prilagajanja na vodo med šolskimi in predšolskimi otroki ter vpliv strahu pri prilagajanju na vodo. V vzorec je bilo zajetih 30 otrok, od tega 15 otrok 3. razreda OŠ Toneta Pavčka, starih 8-9 let, ki so obiskovali plavalni tečaj v Šmarjeških toplicah ter 15 otrok iz vrtca Pedenjped, enota Videk, starih 5-6 let, ki so obiskovali plavalni tečaj v OŠ Grm. Otroke smo ocenjevali pred in po končanem 10-urnem plavalnem tečaju s pomočjo ocenjevalne lestvice, ki je bila sestavljena iz dveh delov. V prvem delu smo ocenjevali strah pred vodo, v drugem pa prilagojenost nanjo. Prilagojenost na vodo smo ocenjevali s pomočjo ocenjevalnega lista, ki je bil skonstruiran za potrebe ugotavljanja napredka plavalnih sposobnosti otrok na plavalnih tečajih društva ABC šport (Škrl idr. učitelji/-ce plavanja, zaposleni pri društvu ABC šport). Ocenjevalni list je razdeljen na potop glave, gledanje pod vodo, dihanje, plovnost in drsenje. Za ugotavljanje strahu pred vodo pa smo uporabili prilagojeno Beckovo ocenjevalno lestvico anksioznosti (Beck Anxiety), ki jo je v okviru svoje diplomske naloge prilagodila Urša Marc (2011). Podatke smo obdelali s statističnim paketom SPSS (Statistical Package for The Social Sciences). Prikazani so s pomočjo tabel in grafov. Rezultati so pokazali, da so otroci preko plavalnega tečaja napredovali na vseh področjih prilagajanja na vodo in v premagovanju strahu. Šolski otroci so po koncu tečaja dosegli boljše rezultate na vseh področjih prilagajanja na vodo, vendar je t-test pokazal statistično pomembne razlike le na področjih izdihovanja v vodo ter pri plovnosti. Pri premagovanju strahu sta si bili skupini izenačeni.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: plavanje, razlike, šolski otroci, predšolski otroci, prilagajanje na vodo, strah pred vodo
    Število strani: 45
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    viš. pred. mag. Alenka CemičMentor
    doc. dr. Jera GregorcSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9636169)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 1462
    Datum vnosa: 27 Maj 2013 13:15
    Zadnja sprememba: 27 Maj 2013 13:15
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1462

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa