[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Generacijske razlike pri računalniškem opismenjevanju

Špela Ravnik (2013) Generacijske razlike pri računalniškem opismenjevanju. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1773Kb)

    Povzetek

    Družbeno življenje vsakodnevno spremljajo različne inovacije. Vse te novosti zahtevajo različne prilagoditve tako mlajše predvsem pa starejše generacije, za katere je sprememba še toliko bolj izrazita ter zahtevna. Novi izumi jih vse pogosteje spremljajo na vsakem koraku in posegajo v način življenja, ki so ga vajeni. Vse več je novosti na vseh področjih znanosti, tudi na informacijsko-komunikacijski tehnologiji, s katero se spopadajo predvsem starejši odrasli, ki niso odraščali v tem svetu sprememb. Mlajši, ki odraščajo, se razvijajo, izobražujejo skupaj z razvojem tehnologije, se na ta način tudi sproti učijo njihove uporabe, odraslim pa to predstavlja velik izziv, saj se morajo z novostmi spopasti v odraslosti. V Sloveniji so organizirana različna izobraževanja, ki jim omogočajo doseči minimalno računalniško pismenost. Jim je to nudeno na primeren način? Ker želimo starejše odrasle spodbuditi in jih prepričati v uporabo računalniško-informacijske tehnologije, bomo v ta namen pogledali, kako postopati in se spopasti s čim boljšo pripravo tovrstnih izobraževanj, ki bodo starejšo generacijo prepričale v vseživljenjsko učenje.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: starejši odrasli, mlajši otroci, računalniško opismenjevanje, didaktika
    Število strani: 67
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Jože RugeljMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9632329)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 1454
    Datum vnosa: 22 Maj 2013 09:02
    Zadnja sprememba: 22 Maj 2013 09:02
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1454

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa