[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Blago v simbolni igri najmlajših otrok v vrtcu

Anita Levačič (2013) Blago v simbolni igri najmlajših otrok v vrtcu. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1578Kb)

    Povzetek

    V predšolskem obdobju je pomembno, da otrokom ponudimo čim več različnih dejavnosti in materiale, s katerimi lahko rokujejo, jih preizkušajo in na ta način pridobivajo učne izkušnje. Rokovanje z različnimi materiali, zlasti naravnimi in/ali nestrukturiranimi, je pomembna učna strategija, predvsem za najmlajše otroke. Ti materiali dajejo otrokom možnost izvajanja različnih simbolnih iger in s tem tudi možnost učenja. S takšnim pristopom postane otrok aktiven udeleženec v procesu učenja in reševanja problemov, ki jih ponujajo materiali, ter izzivov, ki jih pripravijo odrasli. Diplomsko delo združuje teoretična znanja in praktično delo, zato je razdeljeno na teoretični in empirični del. V teoretičnem delu sem predstavila spoznanja o simbolni igri in vlogi vzgojitelja. Empirični del sem izvedla v vrtcu, in sicer v skupini enoletnih otrok. Predstavila sem projekt, v okviru katerega sem otrokom ponudila blago, različne materiale in dimenzije tekstilov. Skušala sem predstaviti pomen vloge vzgojitelja pri spodbujanju simbolne igre. Po modelu procesno-razvojnega načrtovanja vzgojitelj opazuje igro otrok, opažanja dokumentira in na njihovi osnovi ustrezno podpira pobude otrok, jim nudi pomoč v udejanjanju zamisli ter dodaja učne izzive z različnih kurikularnih področij.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: simbolna igra, blago, procesno-razvojno načrtovanje, opazovanje, dokumentiranje
    Število strani: 31
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Nada TurnšekMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9630025)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 1443
    Datum vnosa: 21 Maj 2013 08:40
    Zadnja sprememba: 21 Maj 2013 08:40
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1443

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa