[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Pot v večjezičnost - zgodnje učenje tujih jezikov v 1. VIO osnovne šole. Zgledi CLIL-a

Saša Jazbec in Alja Lipavic Oštir in Karmen Pižorn in Mateja Dagarin Fojkar in Katica Pevec Semec in Neva Šečerov in Mihaela Brumen in Natalija Ulčnik (2010) Pot v večjezičnost - zgodnje učenje tujih jezikov v 1. VIO osnovne šole. Zgledi CLIL-a. Znanstvena monografija. Zavod RS za šolstvo , Ljubljana.

[img]
Predogled
PDF
Download (4Mb)

    Povzetek

    Zgodnje učenje tujih jezikov je zelo koristno in vpliva ugodno tudi na kasnejše učenje tujih jezikov, kar potrjujejo številne raziskave (glej seznam priporočenih virov za zgodnje učenje). Ne glede na to, kateri jezik je obvezni prvi tuji jezik, je to obdobje pomembno za ustvarjanje ugodnih okoliščin za kasnejšo večjezičnost. Hkrati je zgodnje učenje tujih jezikov tudi ena izmed prioritet evropske jezikovne politike, ki ji z reformami šolstva sledi že vrsta držav (npr. Anglija, Avstrija, Italija, Nemčija, Poljska, Hrvaška).

    Tip vnosa: Monografija (Znanstvena monografija)
    Ključne besede: izobraževanje, večjezičnost, osnovne šole, multilingvizem
    Povezani naslovi URL:
    URLTip URL
    http://www.zrss.si/pdf/vecjezicnostclil.pdfDrugo nahajališče
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    Oddelki: Oddelek za temeljni pedagoški študij > Katedra za pedagogiko
    ID vnosa: 1421
    Datum vnosa: 22 Apr 2013 07:23
    Zadnja sprememba: 22 Apr 2013 07:23
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1421

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa