[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Informacijsko-komunikacijska tehnologija v kombiniranem učenju

Mojca Pirc (2013) Informacijsko-komunikacijska tehnologija v kombiniranem učenju. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1253Kb)

    Povzetek

    V naših predstavah je učenje običajno definirano precej ozko in sicer kot sedenje v šolski klopi s knjigo v roki. Toda vse pogosteje se v izobraževanju srečujemo z uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije, tako da lahko rečemo, da so uporaba računalnika, različnih računalniških aplikacij, interneta ter s tem povezana računalniška pismenost postali del našega vsakdana. Vse to je vplivalo tudi na razvoj novih, bolj naprednih metod učenja, ki vključujejo uporabo omenjene informacijske tehnologije. Med različne metode učenja spada tudi kombinirano učenje (angl. blended learning). Kombinirano učenje je koncept učenja in poučevanja, pri katerem se spajajo in mešajo različni učni slogi in se uporabljajo najrazličnejši učni pripomočki – od virtualnih do dejanskih. Kombinirano učenje daje prednost različnim učnim slogom. Na eni strani so v pouk vključene različne naloge in dejavnosti, na drugi strani pa se uporablja računalniška tehnologija, e-gradiva, interakcija med mentorjem in udeleženci oz. med samimi udeleženci učnega procesa. V začetnem poglavju diplomske naloge bomo najprej predstavili kombinirano učenje in omenjeno metodo učenja v primerjavi z e-učenjem in izobraževanjem na daljavo. V nadaljevanju se bomo osredotočili na strojno in programsko opremo, ki je potrebna tako pri izvajanju pouka kot pri samem učenju, če uporabljamo metodo kombiniranega učenja. Predstavili bomo tudi način priprave učne ure po metodi kombiniranega učenja, vlogo učitelja in modele, po katerih lahko razdelimo kombinirano učenje ter nabor programske opreme, primerne za izvedbo kombiniranega učenja. Na koncu bomo podali še prednosti in slabosti tega načina učenja ter nekaj obstoječih projektov, ki že potekajo v obliki kombiniranega učenja.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: kombinirano učenje, informacijsko-komunikacijska tehnologija, učne metode
    Število strani: 65
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Branko KaučičMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9597513)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 1399
    Datum vnosa: 11 Apr 2013 15:23
    Zadnja sprememba: 11 Apr 2013 15:23
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1399

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa