[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Učiteljev pogled na uporabo informacijske tehnologije v slovenskih šolah

Edina Hodžić (2013) Učiteljev pogled na uporabo informacijske tehnologije v slovenskih šolah. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1784Kb)

    Povzetek

    Cilj diplomskega dela je bil oceniti stanje uporabe informacijske tehnologije pri poučevanju in učenju, preučiti, katere tehnologije učitelji dejansko uporabljajo in s katerimi si učenci pomagajo. Zanimalo nas je tudi, katere tehnologije bi učenci radi uporabljali pri učenju. Najprej smo se osredotočili na opis tehnologij, kot so računalnik, tablični računalnik, pametni telefon, sistemi za osebni odziv in interaktivna tabla ter njihovo uporabo v šoli. Izvedli smo raziskavo, s katero smo želeli preveriti, katere tehnologije uporabljajo učitelji pri svojem delu, v katere namene ter kako pogosto. Prav tako smo učitelje povprašali po njihovem mnenju o uporabnosti teh tehnologij. Raziskovali smo tudi, katere tehnologije učenci uporabljajo pri učenju ter kako pogosto. Rezultati raziskave so pokazali, da učitelji na naših šolah poleg računalnikov redko uporabljajo še katero izmed preostalih tehnologij. Velika večina vprašanih učiteljev uporablja računalnik v vseh fazah poučevanja. Interaktivno tablo uporablja več kot polovica vprašanih predvsem pri obravnavi nove učne snovi in utrjevanju. Preostale informacijske tehnologije, ki smo jih obravnavali, uporablja zelo majhen delež vprašanih učiteljev. Velika večina vprašanih učiteljev je mnenja, da je računalnik uporaben pri pripravi na pouk, za razredniško delo in kot motivacijsko sredstvo. Interaktivna tabla, tablični računalnik in pametni telefon so po mnenju učiteljev uporabni predvsem kot motivacijsko sredstvo. Učenci najpogosteje pri učenju uporabljajo računalnik, nekaj več kot polovica vprašanih pa je odgovorila, da uporablja pametne telefone ter tudi tablične računalnike. Večina vprašanih učencev je mnenja, da se s pomočjo tehnologije lažje učijo ter si želijo tehnologijo pogosteje uporabljati v šoli.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: uporaba informacijske tehnologije, računalnik, tablični računalnik, sistemi za osebni odziv, pametni telefon, interaktivna tabla
    Število strani: 91
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Irena Nančovska ŠerbecMentor
    asist. Špela CerarSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9587785)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 1383
    Datum vnosa: 08 Apr 2013 11:19
    Zadnja sprememba: 08 Apr 2013 11:19
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1383

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa