[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Uporaba webinarja pri predmetu Tehnika in tehnologija

Karmen Kuder (2013) Uporaba webinarja pri predmetu Tehnika in tehnologija. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (2616Kb)

    Povzetek

    V današnjem času uporaba računalnikov postaja skoraj potreba. Informacijsko-komunikacijska tehnologija je na tem področju naredila velike korake, ki jih v šoli s pridom uporabljamo v dobrobit učencev. Novosti imajo veliko prednosti pred klasičnim načinom izobraževanja. Načini in metode poučevanja so mladim zanimivi, jih bodo dodatno motivirali, da bodo pri učnih urah zbrani, da bodo z veseljem hodili k pouku in da si bodo zapomnili več učne snovi. Z uvajanjem sodobnih tehničnih in tehnoloških pripomočkov postane učna snov bolj zanimiva, lažje dojemljiva in bolj zapomljiva. Prav vse opisano lahko dosežemo z uvajanjem izobraževanja s pomočjo spleta. To ne pomeni le uvajanje najnovejše tehnike in tehnologije v šolski program. ampak tudi učenje preko spleta, učenje na daljavo, s katerim pocenimo šolanje, skrajšamo vožnjo do kraja šolanja in imamo tako več prostega časa. Od klasičnega izobraževanja se razlikuje po tem, da učenci z učiteljem niso v osebnem stiku in ne v istem prostoru, ampak z njim komunicirajo preko spleta. V diplomskem delu je obravnavan webinar (angl. web-based seminar) oziroma v slovenskem prevodu spletinar (krajše od spletni seminar). Opisan je pojem webinarja ter njegova zgodovina. Našteta so tudi orodja za pripravo webinarja, med katerimi je nekaj bolj priljubljenih (Dimdim, Yugma, GoToWebinar, ReadyTalk) na kratko opisanih, orodje Adobe Acrobat Connect, ki je bilo uporabljeno pri izvedenem webinarju pa je opisano podrobneje. Podana so vprašanja, ki si jih mora predavatelj pred samim webinarjem zastaviti, da bo lahko izvedel učinkovit webinar. V diplomskem delu so podana tudi navodila za uspešno izvedbo webinarja. Navedena so v časovnem sosledju: na kaj mora biti predavatelj pozoren pred webinarjem, med webinarjem ter po končanem webinarju. Opisan je tudi primer uporabe webinarja pri predmetu Tehnika in tehnologija v sedmem razredu osnovne šole na temo pravokotna projekcija. Dejansko stanje uporabe interneta pri poučevanju, kot predpogoj za izvedbo webinarjev, je bilo ugotovljeno z anketiranjem učencev od šestega do devetega razreda osnovne šole. Na podlagi analize ankete so podane ugotovitve glede uporabe ter samoocene znanja računalništva, glede poznavanja poučevanja na daljavo in webinarja ter želja učencev in zanimanja učencev za poučevanje s pomočjo spleta.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: splet, webinar, orodja za izvedbo webinarja, Tehnika in tehnologija
    Število strani: 66
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Branko KaučičMentor
    doc. dr. Stanislav AvsecSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9585993)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 1374
    Datum vnosa: 02 Apr 2013 07:00
    Zadnja sprememba: 23 Feb 2016 11:37
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1374

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa