[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Osveščanje o mehanizmih diskriminacije - nekaj rezultatov pilotne evalvacijske študije

Barbara Samaluk in Nada Turnšek (2011) Osveščanje o mehanizmih diskriminacije - nekaj rezultatov pilotne evalvacijske študije. Sodobna pedagogika, 62 (3). str. 182-203. ISSN 0038-0474

[img]
Predogled
PDF
Download (764Kb)

    Povzetek

    V članku so predstavljeni rezultati pilotne študije, ki je ugotavljala ali izpostavljenost izobraževalnemu programu osveščanja o diskriminaciji in njenem preprečevanju1, vpliva na: osveščenost udeležencev izobraževanja o negativnih stereotipih in predsodkih, na zmožnost prepoznavanja diskriminacije, na stališča do zagotavljanja enakih možnosti, na stopnjo nestrpnosti do posameznih skupin ljudi, na odnos do priseljencev in odnos do zakonske prepovedi diskriminacije. Osnovni namen študije je bil preveriti učinke izobraževanja oziroma razlike med eksperimentalno skupino (enajstimi udeleženkami usposabljanja, študentkami Oddelka za predšolsko vzgojo na Pedagoški fakulteti v Ljubljani) ter kontrolno skupino (študenti, ki niso bili deležni usposabljanja). Uporabljen je bil vprašalnik z lestvicami stališč, ocenjevalnimi lestvicami ter vprašanji izbire. Statistična obdelava podatkov vključuje deskriptivno analizo, t-test in faktorsko analizo. Rezultati raziskovanja so pokazali nekatere pozitivne učinke antidiskriminacijske delavnice na osveščenost o »motorjih« diskriminacije, na njeno prepoznavanje in na odnos do posameznih skupin ljudi. Obenem pa je pilotna študija pokazal tudi določene pomanjkljivosti uporabljene metode in s tem nakazal usmeritev za prihodnje raziskave o učinkih antidiskriminacijskih delavnic.

    Tip vnosa: Članek
    Ključne besede: diskriminacija, predšolska vzgoja, evalvacija
    Povezani naslovi URL:
    URLTip URL
    http://www.sodobna-pedagogika.net/images/stories/2011_3_slo/2011_3_slo_07_samaluk_turnsek_osvescanje_o_mehanizmih.pdfZaložnik
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    Oddelki: Oddelek za predšolsko vzgojo
    ID vnosa: 1365
    Datum vnosa: 26 Mar 2013 12:50
    Zadnja sprememba: 26 Mar 2013 12:50
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1365

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa