[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Odnos učencev do dvoživk in njihovo znanje o dvoživkah

Tatjana Likar (2012) Odnos učencev do dvoživk in njihovo znanje o dvoživkah. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (3834Kb)

    Povzetek

    Živimo v času, ko se vedno bolj poudarja ekološka naravnanost in pomen odgovornega odnosa do okolja in organizmov. Krastače in ostale dvoživke so živali, ki jih otroci dojemajo kot ene izmed najbolj nagnusnih živali. Da bi kot učitelji lahko začeli z ukrepi za zaščito dvoživk, je treba ugotoviti, kakšen odnos imajo učenci do teh živali in kakšno je njihovo znanje o njih. Namen naše raziskave je bil ugotoviti, kako na odnos do krastač in na znanje o dvoživkah vplivajo starost, spol, stopnja izobraževanja, pogostost obiskovanja narave, kraj bivanja in neposredna izkušnja s krastačo. V ta namen smo uporabili že obstoječ anketni vprašalnik, ki preverja odnos do krastač in znanje o dvoživkah. Vprašalnik je izpolnilo 612 učencev od šestega razreda osnovne šole do tretjega letnika gimnazije. Rezultati kažejo, da od preverjanih neodvisnih spremenljivk na odnos učencev in dijakov do krastač vplivajo predvsem stopnja izobraževanja, spol in neposreden stik s krastačo. Na znanje učencev in dijakov o dvoživkah vpliva leto šolanja, pri osnovnošolcih tudi stik s krastačo, pri srednješolcih pa kraj bivanja. Rezultati dajejo učiteljem vpogled v odnos mladine do predstavnikov dvoživk in njihovo znanje o dvoživkah ter so pomembno izhodišče za izbiro ustreznih pristopov pri pouku, s katerimi bi omogočili bolj pozitiven odnos do dvoživk in boljše znanje o njih.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: dvoživke, krastače, odnos, znanje
    Število strani: 89
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    asist. dr. Jelka StrgarMentor
    doc. dr. Iztok TomažičSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9579337)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta, Biotehniška fakulteta
    ID vnosa: 1353
    Datum vnosa: 26 Mar 2013 07:23
    Zadnja sprememba: 13 Nov 2015 17:53
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1353

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa