[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Dejavniki doseganja boljših učnih rezultatov na razredni stopnji

Ajda Hudoklin (2013) Dejavniki doseganja boljših učnih rezultatov na razredni stopnji. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (2293Kb)

    Povzetek

    V diplomskem delu Dejavniki doseganja boljših učnih rezultatov na razredni stopnji ugotavljam, kateri so pedagoški dejavniki, ki bi lahko prispevali k izboljšanju rezultatov slovenskih učencev. Pri tem sem primerjala slovenski šolski sistem s finskim, saj je le-ta v mednarodnih raziskavah zelo uspešen, uvršča se v sam vrh. Ugotavljala sem, kateri dejavniki imajo vpliv na večino učencev oddelka in tudi, kakšni so dejavniki, ki vplivajo na učence, ki dosegajo slabše učne rezultate. Tako sem v diplomskem delu predstavila sistemsko zgradbo finskega in slovenskega šolskega sistema, pri čemer sem se osredinila na osnovnošolsko izobraževanje. V okviru tega sem spoznala načela in cilje, na katerih temeljijo osnovnošolsko izobraževanje, predmetnik oz. program osnovne šole, delavce osnovnih šol, financiranje, medpredmetne povezave ter diferenciacijo in seveda metode in oblike dela. Vendar pa diplomsko delo, kljub temu, da je bil izveden tudi empirični del, ni strogo ločeno na teoretičen in empiričen del, pač pa so ugotovitve z opazovanj vpletene in utemeljene v besedilu diplomske naloge. Del diplomske naloge je bil napisan na Finskem v okviru Socrates-Erasmus izmenjave.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: slovenski šolski sistem, finski šolski sistem, pedagoški dejavniki, razredna stopnja, osnovna šola, primerjava, Slovenija, Finska
    Število strani: 104
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Slavko GaberMentor
    asist. dr. Veronika TašnerSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9579593)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 1335
    Datum vnosa: 22 Mar 2013 16:10
    Zadnja sprememba: 13 Nov 2015 17:47
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1335

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa