[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Didaktična igra "OBRNI IN POVEJ" pri pouku gospodinjstva

Nina Gregorič (2012) Didaktična igra "OBRNI IN POVEJ" pri pouku gospodinjstva. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (2359Kb)

    Povzetek

    Didaktične igre pri pouku so lahko zelo uporabne, saj se lahko uporabljajo kot uvodna motivacija, za sprotno preverjanje in utrjevanje snovi. Uporaba didaktične igre omogoča, da se učenci učijo na nekoliko bolj sproščen način. Pomanjkljivost, ki jo navaja literatura na temo didaktičnih iger je, da so zelo zamudne z vidika kvalitetne in dobre priprave. Cilj diplomske naloge je ugotoviti razlike v znanju učencev, ki učno snov ponovijo s pomočjo učiteljevih vprašanj in v znanju učencev, ki snov ponovijo z didaktično igro. Ugotoviti želim tudi ali se učencem zdi uporaba didaktičnih iger pri pouku zanimiva in uporabna. Namen diplome je bil ugotoviti uporabnost didaktične igre Obrni in povej v pedagoškem procesu. Zato sem izvedla pedagoški eksperiment, v katerem je bilo vključenih 39 učencev petega razreda devetletne osnovne šole. Preverjala sem učinkovitost dveh metod poučevanja z vidika zapomnjenja novih informacij. V prvi skupini sem podano novo snov ponovila na klasičen način: vprašanje – odgovor. V drugi (eksperimentalni) skupini pa sem uvedla didaktično igro Obrni in povej. Rezultati so pokazali, da je bila uspešnost reševanja delovnega lista, s katerim sem preverjala znanje, visoka v obeh skupinah – tudi v eksperimentalni skupini, kjer smo ponavljali z uvedeno didaktično igro. Didaktična igra se je izkazala kot dobro motivacijsko sredstvo. Večina učencev je uro, v kateri so ponavljali z didaktično igro, opisala kot zanimivo. Več učencev kot v kontrolni skupini, kjer so ponavljali po principu vprašanje - odgovor, je tudi menilo, da so se pri uri veliko naučili. Večina učencev eksperimentalne skupine je tudi izrazila željo, da bi se pri pouku uporabljalo več didaktičnih iger.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: didaktična igra, Obrni in povej, uspešnost iger, učenje z igro, uporabnost didaktičnih iger
    Število strani: 51
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Verena KochMentor
    asist. dr. Francka Lovšin KozinaSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9564489)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta, Biotehniška fakulteta
    ID vnosa: 1309
    Datum vnosa: 11 Mar 2013 08:53
    Zadnja sprememba: 13 Nov 2015 11:31
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1309

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa