[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Poučevanje angleščine v prvem triletju osnovne šole s pomočjo elementov pedagogike Montessori

Katarina Hrastnik (2012) Poučevanje angleščine v prvem triletju osnovne šole s pomočjo elementov pedagogike Montessori. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1914Kb)

    Povzetek

    Začetek poučevanja tujih jezikov v javnih šolah se premika iz četrtega razreda v nižje razrede. To pa pomeni tudi prenavljanje in prilagajanje didaktično-metodičnih pristopov poučevanja otrokom te starostne skupine. Z vnašanjem elementov pedagogike Marie Montessori lahko popestrimo proces zgodnjega poučevanja tujih jezikov. V diplomskem delu je najprej obravnavan pojem večjezičnosti in z njim povezano učenje tujih jezikov v svetu in pri nas. Povzeti so tudi predlogi Bele knjige 2011 in predlog učnega načrta za zgodnje poučevanje tujih jezikov. Na kratko so opisani tudi sodobni modeli poučevanja tujih jezikov v slovenskem prostoru. V drugem delu naloge je predstavljena pedagogika Marie Montessori. Posebej se naloga osredotoča na jezikovni kurikulum pedagogike Marie Montessori, njen model poučevanja tujih jezikov in na analizo gradiv, ki bi jih bilo možno uporabiti pri poučevanju tujega jezika v javnih osnovnih šolah. Tretji del diplomskega dela opisuje hospitacije v različnih vzgojno-izobraževalnih ustanovah, povezanih z zgodnjim poučevanjem angleščine. Na koncu je izpeljana tudi primerjava načinov načrtne vpeljave tujega jezika v javne šole in v Montessori ustanove.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: prvo vzgojno-izobraževalno obdobje, večjezičnost, zgodnje učenje tujih jezikov, pedagogika Marie Montessori, Montessori gradiva in elementi
    Število strani: 104
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Karmen PižornMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9562185)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 1302
    Datum vnosa: 01 Mar 2013 12:56
    Zadnja sprememba: 13 Nov 2015 15:25
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1302

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa