[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Zaznavanje športnovzgojnega procesa učencev 2. triletja v šolah zasavske regije

Živa Košak (2013) Zaznavanje športnovzgojnega procesa učencev 2. triletja v šolah zasavske regije. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1503Kb)

    Povzetek

    V diplomskem delu z naslovom Zaznavanje športnovzgojnega procesa učencev 2. triletja v šolah zasavske regije, sem opredelila šport kot dejavnik celostnega razvoja posameznika, osredotočila sem se na pomen športne vzgoje za nadaljnje življenje in na doživljanje športa. Dotaknila sem se priljubljenosti športne vzgoje, opravičevanja pri športni vzgoji, negativnih čustev, ki jih učenci doživljajo, in ocenjevanja športne vzgoje. V raziskavi je sodelovalo 314 učencev, ki so v šolskem letu 2011/12 obiskovali 4., 5. ali 6. razred. Vprašanja so se nanašala na priljubljenost športne vzgoje med učenci, pomembnost, ki jo učenci pripisujejo športni vzgoji za nadaljnje življenje, na športne aktivnosti, ki so jim všeč ali jih ne marajo, na aktivni odmor in na ocenjevanje. Z raziskavo smo ugotovili, da je v Zasavju športna vzgoja na prvem mestu po priljubljenosti. Učenci jo uvrščajo na 4. mesto po pomenu za nadaljnje življenje. Med športi je dečkom najljubši nogomet, deklicam pa igra Med dvema ognjema. Učenci se ne počutijo dobro, če ostali sošolci vpijejo, če jih učitelj kaznuje, se jezi na njih ali če zamuja. 94,5 % učencev med šolskimi odmori nima aktivnega odmora, 48,1 % učencev si ga tudi ne želi imeti. Veliko učencev (58,6 %) je imelo v šolskem letu 2011/12 oceno 5 in 96,4 % učencev je z oceno tudi zadovoljnih. Strah pri ocenjevanju doživlja le majhen odstotek učencev (16,2 %), med njimi je večji delež deklic. Učence ocenjevanje pri športni vzgoji ne moti.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: športna vzgoja, 2. triletje, gibalna aktivnost, priljubljenost športne vzgoje, ocenjevanje, strah
    Število strani: 66
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Vesna ŠtembergerMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9557577)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 1298
    Datum vnosa: 19 Feb 2013 11:41
    Zadnja sprememba: 19 Feb 2013 11:41
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1298

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa