[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Vloga učitelja pri razvijanju čustvene inteligentnosti učencev v prvem triletju osnovne šole

Andreja Serdt Maučec (2012) Vloga učitelja pri razvijanju čustvene inteligentnosti učencev v prvem triletju osnovne šole. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1029Kb)

    Povzetek

    V diplomskem delu je podrobneje obravnavana vloga učiteljic in učiteljev pri razvoju čustvene inteligentnosti učencev v prvem triletju osnovne šole. Namen diplomskega dela je bil raziskati, ali se učitelji v slovenskih osnovnih šolah zavedajo pomena razvoja čustvene inteligentnosti v izobraževalnem procesu, kako (če sploh) jo skušajo razvijati pri učencih in kako pogosto vključujejo čustveno inteligentnost učencev v pouk v prvem triletju osnovne šole. Avtorica je ugotavljala tudi, kako bi lahko izboljšali znanje učiteljev v prvem triletju osnovne šole o praktičnih vidikih ter spretnostih razvijanja in spodbujanja čustvene inteligentnosti pri učencih. Raziskava je vključevala 81 anketirancev - učiteljic in učiteljev prvega triletja v slovenskih osnovnih šolah in je temeljila na deskriptivni in neeksperimentalni kvantitativni metodi pedagoškega raziskovanja. Analiza rezultatov raziskave je pokazala, da večina anketirancev na splošno pozna pojem čustvene inteligentnosti. Približno 95 % anketirancev je mnenja, da je v procesu izobraževanja čustveno inteligentnost učencev mogoče sistematično razvijati. Dobrih 90 % anketirancev meni, da sami osebno razvijajo čustveno inteligentnost učencev v razredu in več kot 29 % anketirancev je mnenja, da jo sistematično razvijajo pri pouku. Več kot 34 % anketirancev meni, da vsak dan načrtno razvijajo čustveno inteligentnost učencev v razredu. Okrog 75 % anketirancev meni, da ne pozna načinov, metod, tehnik in strategij za razvijanje čustvene inteligentnosti učencev v razredu v prvem triletju osnovnega izobraževanja in večina anketirancev se strinja ali zelo strinja s trditvijo, da so tematsko naravnani seminarji nadaljnjega izobraževanja in usposabljanja, skupni projekti na osnovnih šolah, izobraževalne delavnice, izmenjava izkušenj in dobre prakse ter branje ustrezne strokovne literature primerni načini za pridobivanje novih znanj in izkušenj s področja razvijanja čustvene inteligentnosti v razredu.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: čustvena inteligentnost, sestavine čustvene inteligentnosti, strategije za razvijanje čustvene inteligentnosti v razredu, učitelji prvega triletja osnovne šole, izobraževanje in usposabljanje učiteljev
    Število strani: 74
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Alenka PolakMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9551945)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 1296
    Datum vnosa: 18 Feb 2013 12:49
    Zadnja sprememba: 18 Feb 2013 12:49
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1296

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa