[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Organizacijski model izvedbe tehniških dni na razredni stopnji osnovne šole

Nika Bracovič (2013) Organizacijski model izvedbe tehniških dni na razredni stopnji osnovne šole. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (2237Kb)

    Povzetek

    V teoretičnem delu so predstavljeni tehniški dnevi v devetletni osnovni šoli. Opredeljen je sam pojem in njegove značilnosti, cilji in predlogi vsebin. Opisan je celoten potek načrtovanja, organizacije in izvedbe tehniških dni od 1. do 5. razreda. V okviru empiričnega dela so bili razdeljeni testi znanja. Vzorec v raziskavi je zajemal učence 4. in 5. razreda. Izveden je bil tudi intervju. Na podlagi te metode zbiranja podatkov se je ocenjevala izvajalčeva strokovna usposobljenost pri vodenju delavnic tehniškega dne. Pri tem je bilo ugotovljeno, da za ustrezno strokovno poučevanje in mentorstvo pri tehniških dnevih ni nujna ustrezna izobrazba, je pa priporočljiva zaradi poznavanja strokovnega ozadja individualnega prilagajanja vsebine in izvedbe tehniških dni. Napredek v kognitivnem znanju učencev je bil merjen z empirično metodo raziskovalnega pristopa, pri tem smo uporabili teste znanja. Velikost vzorca je obsegalo 57 učencev. Iz rezultatov je razvidno, da je stopnja učenčevega kognitivnega znanja po izvedbi tehniškega dneva višja kot je bila pred izvedbo. Da bi bila ta napredek še višji in bolj kvaliteten, je v diplomskem delu izdelan tudi nov, izboljšan, organizacijski model izvedbe tehniških dni za oba razreda.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: osnovna šola, tehniško izobraževanje, tehnika in tehnologija, tehniški dan, razredna stopnja, kognitivna stopnja, znanje, organizacijski model
    Število strani: 62
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Janez JamšekMentor
    doc. dr. Stanislav AvsecSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9554761)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 1294
    Datum vnosa: 18 Feb 2013 12:21
    Zadnja sprememba: 23 Feb 2016 11:37
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1294

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa