[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Fleksibilna diferenciacija pri matematiki na razredni stopnji

Vesna Mlakar (2013) Fleksibilna diferenciacija pri matematiki na razredni stopnji. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (4Mb)

    Povzetek

    Diplomsko delo obravnava nivojski pouk v okviru fleksibilne diferenciacije pri matematiki na razredni stopnji. Želeli smo ugotoviti, kakšen je odnos učencev do fleksibilne diferenciacije in primerjati dosežke učencev pri matematiki znotraj nivojskih skupin in med nivojskimi skupinami. V teoretičnem delu so predstavljene različne vrste diferenciacije, ki so prisotne v naših šolah, taksonomije znanj, ki učiteljem pomagajo pri ocenjevanju in sestavljanju nalog, matematični problemi ter primeri nalog iz tematskega sklopa Števila do milijon, ki so jih pri pouku v nivojih reševali učenci, sodelujoči v raziskavi. V empiričnem delu smo ugotavljali, kakšen je odnos učencev do fleksibilne diferenciacije oz. do pouka v nivojskih skupinah, kakšne so razlike v znanju med učenci različnih nivojev pri reševanju nalog različnih težavnosti po Gagneju, kakšne so razlike v dosežkih učencev znotraj nivojske skupine ter kakšna je povezanost med odnosom do pouka v nivojskih skupinah in dosežki učencev. V raziskavi je sodelovalo 32 učencev petega razreda. Podatke smo zbrali s pomočjo preizkusa znanja iz tematskega sklopa Števila do milijon in anketnega vprašalnika. Rezultati raziskave so pokazali, da ima večina učencev pozitiven odnos do pouka v nivojskih skupinah, vendar pa imajo vseeno raje pouk v razredu ter da so učenci višjih nivojskih skupin bolj uspešni pri reševanju nalog različnih taksonomskih ravni po Gagneju kot tisti iz nižjih nivojskih skupin. Ugotovili smo tudi, da obstaja povezava med dosežki učencev ter odnosom do pouka v nivojskih skupinah, in sicer imajo učenci z boljšimi dosežki boljši odnos do pouka v nivojskih skupinah kot tisti s slabšimi dosežki.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: diferenciacija, nivojski pouk, taksonomska raven, nivo, števila do milijon
    Število strani: 113
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Tatjana Hodnik ČadežMentor
    doc. dr. Vida Manfreda KolarSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9552457)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 1288
    Datum vnosa: 18 Feb 2013 11:45
    Zadnja sprememba: 18 Feb 2013 11:45
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1288

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa