[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Tibetančki za predšolske otroke v vrtcu

Tjaša Kadivec (2012) Tibetančki za predšolske otroke v vrtcu. Diplomska naloga.

[img]
Predogled
PDF
Download (8Mb)

    Povzetek

    Pet tibetanskih vaj sem v skupino uvedla kot način sprostitve za otroke. Iz izkušenj v vrtcu sem opazila, da so tudi otroci čedalje bolj podvrženi stresu. Bolj so nemirni, pri dejavnostih ne vztrajajo dolgo, izmed kopice igrač pa nič več ne vedo, katero bi izbrali za igro, in jih hitro menjajo. V igralnici primanjkuje sproščenosti, zato sem jim ponudila nekaj novega in zanimivega. V teoretičnem delu so najprej opisani stres in odzivi nanj. Omenjeni so tudi vzroki za stres pri otrocih, saj nam to pomaga prepoznati sporočila otrok. Dobro je, če najdemo način, s katerim otrokom pomagamo obvladovati stresne situacije. Smisel sprostitve je skrb za celotno telo. Ta način je postal tudi potreba otrok in ne samo odraslih, zato je naveden pomen sproščanja za otroke. Ena izmed tehnik sproščanja so tibetanske vaje, ki so verjetno manj poznane kot joga, vendar izhajajo iz podobnega vira. Opisan je pretok energije skozi telo in pomen dihanja. Ko se misli usmerijo na dihanje, se telo samodejno sprosti. Sledi izvedba vaj in njihovi pozitivni učinki. V empiričnem delu je opisano izvajanje petih obredov s predšolskimi otroki v vrtcu, starimi od pet do šest let. Navedene so vzporedne dejavnosti, prek katerih so otroci na kratko spoznali drugo kulturo, predvsem pa delovanje telesa (delovanje mišic in proces dihanja). Če so nove stvari otrokom predstavljene na zanimiv način, je tudi sodelovanje pri tem boljše, povezanost v medsebojnih odnosih pa večja.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomska naloga)
    Ključne besede: stres, sprostitev, otrok, dihanje, pet tibetanskih vaj
    Število strani: 66
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. Gordana SchmidtMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9547849)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 1279
    Datum vnosa: 07 Feb 2013 14:19
    Zadnja sprememba: 07 Feb 2013 14:19
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1279

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa