[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Spoznavanje iglavcev v vrtcu

Barbara Majcen (2012) Spoznavanje iglavcev v vrtcu. Diplomska naloga.

[img]
Predogled
PDF
Download (6Mb)

    Povzetek

    Diplomska naloga »Spoznavanje iglavcev v vrtcu« predstavlja, kako se otroci, stari 5–6 let, učijo natančno opazovati in spoznavati organizme z uporabo čim več čutil, uporabljati preprost biološki ključ za določanje organizmov in spoznavati pestrost in raznolikost narave. V teoretičnem delu naloge je predstavljen konstruktivistični pristop poučevanja začetnega naravoslovja v povezavi z razvojnimi značilnostmi in sposobnostmi pet - do šestletnih otrok ter vloga odraslih v tem kontekstu. Na podlagi ugotovitev z vseh teh področij so oblikovane dejavnosti za praktično delo in igro v vrtcu. Vse te dejavnosti so predstavljene v praktičnem delu diplomske naloge. Rezultati, zbrani na koncu učnega projekta, dokazujejo, da otroci v vrtcu, v starosti 5–6 let, lahko spoznavajo in raziskujejo take kompleksne pojme, kot so prav iglavci – seveda z naravoslovnimi in ostalimi dejavnostmi, primernimi njihovi starosti in sposobnostim. Spoznavanje organizmov na zanje nov, igriv in zanimiv način otrokom še bolj približa naravo. Spoznajo in občutijo njeno pestrost in raznolikost, daje jim možnost in priložnost za pogosto bivanje in gibanje v njej ter tako ustvarja osnovo za ekološko zavest.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomska naloga)
    Ključne besede: predšolski otroci, začetno naravoslovje, učenje prek igre z različnimi čutili, natančno opazovanje, razvrščanje, preprost biološki ključ, iglavci, konstruktivističen način učenja naravoslovja
    Število strani: 114
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Barbara BajdMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9549129)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 1272
    Datum vnosa: 06 Feb 2013 12:30
    Zadnja sprememba: 06 Feb 2013 12:30
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1272

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa