[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Prostorske predstave pri dvo- in tridimenzionalnih likovnih področjih v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju

Tea Čandek (2012) Prostorske predstave pri dvo- in tridimenzionalnih likovnih področjih v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (35Mb)

    Povzetek

    V diplomskem delu obravnavamo prostorske predstave pri dvo- in tridimenzionalnih likovnih področjih, natančneje pri slikanju in prostorskem oblikovanju v prvem obdobju šolanja. V prvem delu smo predstavili razvoj likovnega izražanja predšolskih otrok in otrok v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju ter opisali likovno-izrazne tipe. V empiričnem delu smo naredili podrobno analizo likovnih izdelkov, in sicer ugotavljali smo, kako učenci predstavijo prostor pri slikanju in prostorskem oblikovanju ter določili likovno-izrazne tipe. Glede na podana raziskovalna vprašanja smo ugotovili, da se med enako starimi otroki pojavljajo razlike pri prikazovanju prostora na slikovni ploskvi in na maketi. Večina učencev se likovno izraža v skladu s posameznimi fazami razvoja, nekaj učencev pa na višji ravni kot je značilno za njihovo starost. Individualne razlike se med učenci pri likovnem izražanju pogosto pojavljajo in prikažejo v likovno-izraznih tipih. Raziskava je pokazala tudi korelacijo med upodabljanjem prostora pri slikanju in prostorskem oblikovanju, saj je približno 90 % otrok na primerljiv način prikazalo prostor pri obeh likovnih področjih.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: prostorske predstave, likovni razvoj, likovno-izrazni tipi, prvo vzgojno-izobraževalno obdobje, slikanje, prostorsko oblikovanje
    Število strani: 87
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Beatriz Gabriela Tomšič ČerkezMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9508681)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 1246
    Datum vnosa: 27 Dec 2012 13:44
    Zadnja sprememba: 27 Dec 2012 13:44
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1246

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa