[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Povezovanje gibalnih in matematičnih vsebin v vrtcu

Katja Osredkar (2012) Povezovanje gibalnih in matematičnih vsebin v vrtcu. Diplomska naloga.

[img] PDF
Download (886Kb)

    Povzetek

    Diplomsko delo predstavlja otrokov celostni razvoj skozi različne vidike razvoja, kot so telesni, gibalni, spoznavni in čustveno socialni razvoj. S tem, ko poznamo otrokove razvojne značilnosti in sposobnosti tudi s teoretične plati, lahko lažje in bolj kakovostno načrtujemo dejavnosti v vrtcu. V nadaljevanju teoretični del zajema medpodročno povezovanje vsebin v vrtcu, pri čemer sta bolj podrobno opisani področji matematike in gibanja. Poudarek je na povezovanju vsebin, ki predstavlja kakovostnejši način dela z otroki. Povezave med matematiko in gibanjem so prikazane v obliki gibalnih iger. Opisana sta dva primera povezovanja, pri katerih je uporabljen učni pristop, ki vključuje metodo igre. Igra namreč v največji meri zagotavlja enotnost med vsemi vidiki razvoja predšolskega otroka, hkrati pa lahko preko igre načrtovane cilje uresničimo na zabaven način in brez večjega napora.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomska naloga)
    Ključne besede: medpodročno povezovanje, matematika v vrtcu, gibanje v vrtcu, učni pristop
    Število strani: 88
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Tatjana Hodnik ČadežMentor
    doc. dr. Jera GregorcSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9508425)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 1245
    Datum vnosa: 27 Dec 2012 13:39
    Zadnja sprememba: 27 Dec 2012 13:39
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1245

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa