[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Analiza slikanic Lile Prap in njihova recepcija na Japonskem

Jasna Jožef (2012) Analiza slikanic Lile Prap in njihova recepcija na Japonskem. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (2641Kb)

    Povzetek

    Namen diplomskega dela je predstaviti teoretična izhodišča o slikanici, predvsem pa predstaviti Lilijano Praprotnik Zupančič, bolje poznano pod umetniškim imenom Lila Prap, in analizirati njena dela. Analiza slikanic izhaja iz teorije slikanice po MarijiNikolajevi (How Picturebooks Work?, 2001), pri čemer je večji poudarek na verbalnem kot vizualnem delu. V slikanicah Lile Prap prevladujejo teme iz živalskega sveta, najbolj prepoznavna pa je avtorica po svojih informativnih slikanicah. Likovna tehnika ilustracij v avtorskihslikanicah Lile Prap je risanje s suhimi pasteli na temno podlago, v verbalnem delu pa so slikanice polne humorja, nonsensa in besednih iger; njena poezija je melodična, obogatena z rimami. Lila Prap je s svojimi deli, zlasti s slikanico Zakaj?, doživela velik uspeh na Japonskem, saj so slikanico prevedli, posneli serijo risank z liki iz slikanice in izdali še dodatni dve slikanici, napisani na podlagi risank, izdelali igrače s podobami njenih likov in nje same. Čeprav učni načrt v prvi triadi devetletke predvideva obravnavo in branje slikanic, med predlogi za branje ni avtorskih slikanic Lile Prap, ne pojavlja pa se niti v berilih.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: slikanica, avtorska slikanica, Lila Prap, Japonska, učni načrt, berila, analiza
    Število strani: 85
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    red. prof. dr. Milena Mileva BlažićMentor
    doc. dr. Chikako Shigemori BučarSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9507145)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 1241
    Datum vnosa: 20 Dec 2012 16:27
    Zadnja sprememba: 12 Nov 2015 17:35
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1241

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa