[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Mnenja učiteljev o ocenjevanju športne vzgoje v zasavski regiji

Tadeja Pezdirc (2012) Mnenja učiteljev o ocenjevanju športne vzgoje v zasavski regiji. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (695Kb)

    Povzetek

    Ocenjevanje pri športni vzgoji je že nekaj časa povod za številne razprave. Mnenja strokovnjakov se zelo razlikujejo. Z raziskavo smo želeli ugotoviti, kakšen način ocenjevanja športne vzgoje zagovarjajo učitelji in učiteljice razrednega pouka v prvi in drugi triadi. Vzorec je zajemal 49 učiteljev razrednega pouka z zasavske regije. Vprašalnik, ki so ga reševali učitelji je vseboval naslednje spremenljivke: podatke o anketirancu (šola, kjer poučuje; razred, ki ga poučuje; starost; delovna doba; dosežen naziv), najustreznejši način poučevanja športne vzgoje v prvi in drugi triadi, strinjanje oz. nestrinjanje s posamezno obliko ocenjevanja športne vzgoje, čas, potreben za oblikovanje ocene ter težave in morebitni predlogi za izboljšanje opisne ocene. Odgovore, pridobljene s pomočjo vprašalnika smo obdelali s pomočjo kvalitativne in kvantitativne analize. Izračunali smo pogostost ponavljanja posameznih odgovorov oziroma frekvenco in njihovo izraženost v odstotkih ter minimalno in maksimalno vrednost. Podatke smo prikazali s pomočjo tabel in jih tudi interpretirali. Rezultati so pokazali, da večina učiteljev (77,6%) sama poučuje športno vzgojo. Učitelji v prvi triadi zagovarjajo opisno ocenjevanje, v drugi triadi pa besedno ocenjevanje. Večina učiteljev se z neocenjevanjem ne strinja. Navedli pa so tudi veliko prednosti in slabosti posamezne oblike ocenjevanja ter predlogov za izboljšanje opisne ocene.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: športna vzgoja, ocenjevanje, opisna ocena, številčna ocena, besedno ocenjevanje, neocenjevanje
    Število strani: 83
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Vesna ŠtembergerMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9501001)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 1234
    Datum vnosa: 19 Dec 2012 07:33
    Zadnja sprememba: 19 Dec 2012 07:33
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1234

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa