[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Spoznavanje travnika s predšolskimi otroki

Tina Peterka (2012) Spoznavanje travnika s predšolskimi otroki. Diplomska naloga.

[img]
Predogled
PDF
Download (16Mb)

    Povzetek

    V prvem teoretičnem delu sem na kratko predstavila travnik kot ekosistem, ki ga sestavljajo različne živali in rastline. Pisala sem kako delimo rastline na travniku, navedla nekaj najbolj značilnih in opisala značilnosti posamezne vrste. V nadaljevanju sem na kratko opisala živali, ki živijo na travniku, pri tem pa nisem zajela vseh, ampak le tiste, ki sem jih uporabila v anketnem vprašalniku in smo se z otroki o njih pogovarjali in raziskovali njihove značilnosti. V nadaljevanju teoretičnega dela sem pisala o ciljih, ki so opisani v kurikulumu za vrtce in jih vzgojitelji želimo skozi vse leto vključevati v naše delo. Pisala sem o tem, kako pomembna je za otroke narava, kako spretno otroci pri tem uporabljajo svoje telo in z njim naravo raziskujejo, o tem da dandanes otroci ne poznajo igre brez industrijsko izdelanih igrač. Zato sem temo navezala tudi na vlogo vzgojitelja pri načrtovanju in izvajanju naravoslovnih dejavnosti. Vzgojitelj mora otroke spodbujati pri igri z naravnim materialom, otrokom mora biti vzgled pri spoznavanju narave in jo spoštovati ker s tem nezavedno prenaša svoj vzorec nanje. Vzgojitelj mora za otroke načrtovati raziskovanje v naravi, pri tem pa otroke spodbujati k samostojnosti in uporabi domišljije ter jim prepustiti kreativnost pri delu. Pisala sem o pomenu raziskovanja za otroke, kako pomembna je za otroke osebna izkušnja, da je otrok pri raziskovanju neprisiljen in notranje motiviran za delo. Napisala pa sem tudi nekaj besed o konstruktivizmu kot pomembnemu pristopu pri poučevanju naravoslovja. V prvem delu praktičnega dela sem predstavila otrokove predstave, vedenje in znanje o življenju na travniku. Te podatke sem pridobila na podlagi sestavljenega anketnega vprašalnika. Odgovori so mi pomagali pri oblikovanju praktičnega dela na travniku, katerega smo raziskali skupaj z otroki. Opisala sem moja pričakovanja oziroma cilje, ki sem si jih pri delu zadala in opisala potek našega dela na travniku. V zadnjem delu sem ponovno predstavila otrokova vedenja o življenju na travniku s ponovitvijo anketiranja in predstavila podatke, ki sem jih pridobila po tem, ko so otroci že dobili osebne izkušnje z življenjem na travniku.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomska naloga)
    Ključne besede: predšolski otrok, narava, vloga vzgojitelja, travniške živali in rastline, življenje na travniku, naravoslovne dejavnosti
    Število strani: 111
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Barbara BajdMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9492297)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 1227
    Datum vnosa: 14 Dec 2012 10:20
    Zadnja sprememba: 14 Dec 2012 10:20
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1227

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa