[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

E-kompetence učiteljev v slovenskih osnovnih šolah

Robert Osolnik (2012) E-kompetence učiteljev v slovenskih osnovnih šolah. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (2647Kb)

    Povzetek

    Računalniška doba, v kateri živimo, je ljudi potisnila v množično uporabo računalniških tehnologij. Te tehnologije pa se ne uporabljajo zgolj za zabavne namene, ampak služijo kot odlični pripomočki na različnih področjih, kot so podjetništvo, zdravstvo, znanost, uprava in šolstvo, kar je predmet raziskovanja v pričujoči nalogi. Učitelji v šolah vedno bolj uporabljajo tehnologije, ki jih integrirajo z učnim procesom. Učno snov učencem prenesejo podprto s tehnologijami na transparenten način. Z e-kompetentno uporabo informacijsko-komunikacijskih tehnologij (IKT) si učitelji olajšajo pouk ter znanje v zvezi s tehnologijami prenašajo na učence. E-kompetentni učitelj: pozna in kritično uporablja tehnologije v izobraževalnem procesu, pedagoško-administrativnem delu in pedagoškem delu; učinkovito komunicira na daljavo z vsemi sodelujočimi v procesu izobraževanja; učinkovito išče, zbira, obdeluje in vrednoti (kritično presoja) podatke, informacije in koncepte; ozaveščen je za varno rabo in upoštevanje pravnih in etičnih načel uporabe in objave informacij, ter je odprt za samoocenjevanje in nadaljnji strokovni razvoj in sodelovanje s skupnostjo učiteljev. Eden vodilnih zavodov, ki skrbi za storitve, namenjene izobraževanju, je zagotovo Arnes. Poleg tega, da skrbi za infrastrukturo povezanosti šol v omrežje, nudi še veliko storitev za lažje delo v izobraževalnem procesu. Glavni namen diplomske naloge je raziskati, kako dobro so učitelji seznanjeni z e-kompetencami, v kakšni meri in na kakšen način pri izobraževanju uporabljajo IKT, ter oceniti, če poznajo vlogo javnega zavoda Arnes, ki šolam ponuja omrežne storitve.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: E-kompetentni učitelj, 6 temeljnih e-kompetenc, uporaba IKT, struktura e-kompetenc, Arnes
    Število strani: 77
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Irena Nančovska ŠerbecMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9493321)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 1226
    Datum vnosa: 14 Dec 2012 10:18
    Zadnja sprememba: 14 Dec 2012 10:18
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1226

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa