[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Primerjava znanja poštevanke učencev Slovenije in Bosne in Hercegovine

Viktorija Praštalo (2012) Primerjava znanja poštevanke učencev Slovenije in Bosne in Hercegovine. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (3383Kb)

    Povzetek

    V diplomskem delu z naslovom Primerjava znanja poštevanke med Slovenijo in Bosno in Hercegovino sem želela preveriti, ali prihaja do kakšnih večjih razlik v znanju poštevanke med učenci teh dveh držav. Prav tako me je zanimalo, ali so prisotne razlike med samim procesom poučevanja te vsebine. V teoretičnem delu sem predstavila množenje, vpeljevanje le-tega, deljenje in nekatere druge posebnosti, s katerimi se srečamo pri poštevanki. V empiričnem delu pa sem predstavila poučevanje pouka poštevanke v obeh državah, saj sem bila prisotna v razredih in opazovala, ko so se učenci 3. razreda učili poštevanko. Ob koncu obravnave celotne poštevanke sem jim razdelili preiskus znanja in z njim preverila njihovo znanje poštevanke. Rezultate sem na koncu analizirala glede na doseganje posameznih taksonomskih ravni po Gagneju. Te zajemajo osnovno in konceptualno, proceduralno in problemsko znanje. Želela sem ugotoviti, ali se osnovno in problemsko znanje med državama kaj razlikuje. Za učiteljici, pri katerih sem pouk opazovala, pa sem pripravila vprašalnik o tem, kakšno je njuno stališče o poučevanju poštevanke. Raziskavo sem izvedla v dveh 3. razredih devetletne osnovne šole. En razred je bil iz Slovenije, drugi iz Bosne in Hercegovine, natančneje iz dela Republike Srbske. Ugotovila sem, da se osnovno znanje učencev ne razlikuje, se pa razlike kažejo v problemskem znanju, kjer so bili učenci iz Bosne in Hercegovine uspešnješi od učencev iz Slovenije. V splošnem pa je samo poučevanje poštevanke in način dela v obeh državah podoben.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: množenje, poštevanka, Gagnejeva taksonomija znanja
    Število strani: 95
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Tatjana Hodnik ČadežMentor
    doc. dr. Vida Manfreda KolarSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9497161)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 1221
    Datum vnosa: 13 Dec 2012 13:01
    Zadnja sprememba: 13 Nov 2015 15:07
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1221

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa