[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Medpredmetno povezovanje družbe v četrtem razredu osnovne šole

Tjaša Kočevar (2012) Medpredmetno povezovanje družbe v četrtem razredu osnovne šole. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (455Kb)

    Povzetek

    Predmet diplomskega dela z naslovom »Medpredmetno povezovanje družbe v četrtem razredu osnovne šole« so medsebojno povezani pojmi medpredmetno povezovanje, interdisciplinarni pouk in ostali sorodni izrazi, ki se pojavljajo v povezavi z integracijo predmetov, pri predmetu družba v 4. razredu. V teoretičnem delu so, poleg opredelitve pojmov, opisani različni pristopi in modeli za načrtovanje interdisciplinarnega pouka; njegove prednosti in pomanjkljivosti ter strategije načrtovanja, izvajanja in ocenjevanja. Bolj podrobno pa je s konkretno analizo in primerjavo učnih načrtov predstavljeno medpredmetno povezovanje družbe z ostalimi predmeti. Poleg teoretičnih osnov so nadaljevanju diplomskega dela predstavljeni rezultati raziskave, ki naj bi odražali realno stanje izvajanja učnih pristopov, opisanih v teoretičnem delu, v praksi. Raziskava odgovarja na vprašanja o pogostosti medpredmetno načrtovanega pouka pri družbi v četrtem razredu osnovne šole; na kakšni ravni in v kakšni obliki je pouk načrtovan in izvajan; s katerimi drugimi predmeti učitelji četrtih razredov največkrat povezujejo družbo ter kakšna so opažanja učiteljev glede rezultatov in odzivov učencev, deležnih takšnega načina poučevanja.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: medpredmetno povezovanje, inter, in multi-disciplinaren pouk, celostno učenje, družba
    Število strani: 87
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Maja UmekMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9496137)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 1217
    Datum vnosa: 13 Dec 2012 12:29
    Zadnja sprememba: 13 Dec 2012 12:29
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1217

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa