[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Primerjava učnega načrta in učnega gradiva pri predmetu matematika od osemletne osnovne šole do danes

Alenka Frank (2012) Primerjava učnega načrta in učnega gradiva pri predmetu matematika od osemletne osnovne šole do danes. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (2568Kb)

    Povzetek

    Od začetka osemletne šolske obveznosti v Sloveniji leta 1983 pa vse do danes so se pri načrtovanju pouka matematike zamenjali kar trije učni načrti. Prvi z letom 1983, drugi je nastal leta 1998, ko se je pričela uveljavljati devetletna osnovna šola, in tretji iz leta 2011, po katerem se ravnamo danes. V diplomskem delu sem največ pozornosti posvetila primerjavi treh učnih načrtov (učnih ciljev in učnih vsebin) ter primerjavi nekaterih učnih gradiv za učence, ki so se ob spremembah učnega načrta spreminjala. Osredinila sem se na prvo triletje osnovne šole, zato sem tudi učne cilje in učne vsebine razdelila na več manjših enot po razredih.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: matematika, učni načrt, učni cilji, učne vsebine, učno gradivo, prvo triletje, osemletna osnovna šola, devetletna osnovna šola
    Število strani: 78
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Tatjana Hodnik ČadežMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9492041)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 1209
    Datum vnosa: 11 Dec 2012 16:07
    Zadnja sprememba: 12 Nov 2015 15:58
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1209

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa