[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Obravnava izbranih življenjskih tem pri pouku

Diana Novak (2012) Obravnava izbranih življenjskih tem pri pouku. Magistrsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (3156Kb)

    Povzetek

    Naloga govori o treh izbranih življenjskih temah (ločitvi, smrti, istospolnem partnerstvu) ter njihovi obravnavi pri pouku. V prvem delu magistrske naloge je govor o družini, življenjskih temah (ločitvi, smrti, istospolnem partnerstvu), stresu, povezovanju med šolo in družino ter občutljivostjo omenjenih tem. Prikazana je povezanost omenjenih življenjskih tem z vsebinami v učnih načrtih od prvega do šestega razreda pri predmetih spoznavanje okolja in družba. V nadaljevanju sledi raziskava, ki ugotavlja pristopanja učiteljev k posameznim življenjskim temam, njihove izkušnje in možnosti vključevanja teh tem v pouk, ugotavlja poglede učencev do omenjenih tem ter prikazuje mnenja staršev do obravnave življenjskih tem pri pouku in njihove argumente za ali proti. Raziskava pokaže visoko stopnjo zavedanja učiteljev o pomembnosti vključevanja omenjenih tem v pouk, negotovost v načinih pristopanja s strani učiteljev ter potrebo po dodatnem strokovnem izobraževanju s teh področij. Odobravanje o vključevanju omenjenih tem v pouk je zaznati tudi s strani vprašanih staršev ter pripravljenost za pogovor s strani sodelujočih učencev. Rezultati celotne raziskave so pokazali potrebo po večji odprtosti šole za odgovore na vprašanja, ki se navezujejo na izbrane življenjske teme.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Magistrsko delo)
    Ključne besede: družina, družba, ločitev, smrt, istospolno partnerstvo, učitelj, pouk, šola
    Število strani: 165
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Maja UmekMentor
    doc. dr. Špela RazpotnikSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9485641)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 1206
    Datum vnosa: 05 Dec 2012 13:37
    Zadnja sprememba: 05 Dec 2012 13:37
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1206

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa