[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Delo z likovno nadarjenimi učenci pri pouku likovne vzgoje

Oto Vogrin (2011) Delo z likovno nadarjenimi učenci pri pouku likovne vzgoje. Magistrsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (9Mb)

    Povzetek

    Likovna nadarjenost je prirojena dispozicija. Vendar je sam potencial premalo, če ga ne razvijamo. Na razvoj nadarjenosti vpliva okolje, v katerem morajo biti pogoji, prilagojeni sposobnostim posameznega učenca. Med individualnimi sposobnostmi likovno nadarjenega učenca moramo upoštevati predvsem sposobnosti, s katerimi posameznik asimilira izkušnje in reagira na njih, vizualni spomin, ročne spretnosti in estetsko inteligenco, kar omogoča estetsko oceno in ustvarjalnost, ki pa se kaže predvsem v originalnosti in izvirnosti. Prav tako moramo upoštevati učenčevo motivacijo. Skrb za likovno nadarjene učence, ki jih uvrščamo v skupino učencev s posebnimi potrebami, je ena najpomembnejših nalog učitelja, ki mora znati učinkovito načrtovati in izvajati učni proces likovne vzgoje. Namen raziskave je analizirati učinkovite koncepte poučevanja likovno nadarjenih učencev in ugotoviti dosedanje izkušnje učiteljev in njihovo usposobljenost za delo z likovno nadarjenimi učenci v slovenskih osnovnih šolah. V ta namen bomo izvedli kvantitativno raziskavo. Temeljni cilj magistrskega dela je raziskati učinkovita ravnanja učitelja likovne vzgoje – uporaba različnih oblik dela, splošnih in specifičnih metod dela ter vključevanje različnih učnih sredstev v učni proces likovne vzgoje z namenom razvijanja učenčeve visoke stopnje samostojnosti, odgovornosti in motiviranosti za uspešno usvajanje likovnih pojmov, razvijanje zmožnosti ravnanja z različnimi likovnimi materiali in ustvarjalne upodobitve motiva. Poleg kvantitativne raziskave, katere namen bo predvsem posnetek obstoječega stanja, bomo izvedli tudi akcijsko raziskavo, ki bo namenjena usposabljanju učiteljev za učinkovito delo z likovno nadarjenimi učenci. Oblikovane bodo tudi smernice izobraževanja učiteljev za načrtovanje in izvajanje uspešnega učnega procesa pri likovni vzgoji za likovno nadarjene učence.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Magistrsko delo)
    Ključne besede: učni proces likovne vzgoje, likovno nadarjeni učenci, aktivnost in samostojnost učencev, ustvarjalno likovno izražanje
    Število strani: 208
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Tonka TacolMentor
    izr. prof. dr. Janez VogrincSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9484361)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 1203
    Datum vnosa: 29 Nov 2012 12:15
    Zadnja sprememba: 14 Nov 2015 07:53
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1203

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa