[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Vzgoja in izobraževanje nadarjenih

Mojca Juriševič (2011) Vzgoja in izobraževanje nadarjenih. V: Bela knjiga o vzgoji in izobraževanju v Republiki Sloveniji 2011. Zavod RS za šolstvo, Ljubljana, str. 329-345. ISBN 978-961-234-773-4

[img] PDF
Download (149Kb)

    Povzetek

    Ozaveščenost o pomenu vzgoje in izobraževanja nadarjenih učencev in nacionalni interes, ki iz tega izhaja, je danes v različnih državah vodilna smernica šolskih politik za opredelitev nadarjenosti v vzgojno- -izobraževalnem kontekstu. Od tega, kako je pojem nadarjenosti opredeljen, je namreč odvisna metodologija prepoznavanja nadarjenih učencev ter strategija dela z njimi v šoli. Koncept inkluzije, ki se je na področju vzgoje in izobraževanja nadarjenih razvijal vzporedno s področjem vzgoje in izobraževanja učencev s posebnimi potrebami in danes predstavlja vodilno vzgojno-izobraževalno usmeritev sodobne šole, vodi k spoštovanju pravic nadarjenih učencev za njim prilagojeno poučevanje, obenem pa opozarja tudi na sprejemanje odgovornosti nadarjenih učencev do lastnega učenja ter znanja, ne le za osebno, temveč tudi širšo družbeno korist, saj so »… današnji nadarjeni učenci jutrišnji socialni, intelektualni, ekonomski in kulturni voditelji, zato njihovega razvoja ne gre prepustiti slučaju«.

    Tip vnosa: Del monografije
    Ključne besede: nadarjeni, vzgojni cilji
    Število strani: 518
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    Oddelki: Oddelek za temeljni pedagoški študij > Katedra za psihologijo
    ID vnosa: 1200
    Datum vnosa: 27 Nov 2012 12:53
    Zadnja sprememba: 27 Nov 2012 12:53
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1200

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa