[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
slovenščina
Logo            
  Logo Login | Create Account
 
 

Nadarjeni učenci v slovenski šoli

Mojca Juriševič (2012) Nadarjeni učenci v slovenski šoli. Scientific Monograph. Pedagoška fakulteta , Ljubljana.

[img]
Preview
PDF
Download (3035Kb)

    Abstract

    Namen monografije je osvetliti obravnavo nadarjenih učencev v slovenski šoli z vidika njenih uporabnikov – nadarjenih učencev osnovne šole in gimnazije. Pri načrtovanju vzgojno-izobraževalnega procesa, ki je optimalno prilagojen potrebam nadarjenih učencev, je namreč nadvse pomembno poznati socialne kognicije učencev (Cross, Coleman in Steward, 1993; Cross in Dawn Frazier, 2009). Vpogled v to, kako nadarjeni učenci razumejo socialne interakcije v šoli ter kakšne predstave imajo o sebi, kako jih kot nadarjene zaznavajo drugi znotraj njihovega socialnega okolja in kako nadarjeni učenci vidijo svojo socialno vlogo – vlogo nadarjenega učenca – v primerjavi z referenčno skupino, pripomore k razumevanju odnosa, ki ga nadarjeni učenci oblikujejo do sebe kot nadarjenega ter svojega (prilagojenega) izobraževanja.

    Item Type: Monograph (Scientific Monograph)
    Keywords: gifted, primary school
    Number of Pages: 127
    Institution: University of Ljubljana
    Department: Faculty of Education
    Divisions: Department of Education Studies > Chair of Psychology
    Item ID: 1182
    Date Deposited: 21 Nov 2012 12:30
    Last Modified: 21 Nov 2012 12:30
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1182

    Actions (login required)

    View Item