Mojca Juriševič (2012) Nadarjeni učenci v slovenski šoli. Scientific Monograph. Pedagoška fakulteta , Ljubljana.
![]()
| PDF Download (3035Kb) |
Abstract
Namen monografije je osvetliti obravnavo nadarjenih učencev v slovenski šoli z vidika njenih uporabnikov – nadarjenih učencev osnovne šole in gimnazije. Pri načrtovanju vzgojno-izobraževalnega procesa, ki je optimalno prilagojen potrebam nadarjenih učencev, je namreč nadvse pomembno poznati socialne kognicije učencev (Cross, Coleman in Steward, 1993; Cross in Dawn Frazier, 2009). Vpogled v to, kako nadarjeni učenci razumejo socialne interakcije v šoli ter kakšne predstave imajo o sebi, kako jih kot nadarjene zaznavajo drugi znotraj njihovega socialnega okolja in kako nadarjeni učenci vidijo svojo socialno vlogo – vlogo nadarjenega učenca – v primerjavi z referenčno skupino, pripomore k razumevanju odnosa, ki ga nadarjeni učenci oblikujejo do sebe kot nadarjenega ter svojega (prilagojenega) izobraževanja.
Item Type: | Monograph (Scientific Monograph) |
---|---|
Keywords: | gifted, primary school |
Number of Pages: | 127 |
Institution: | University of Ljubljana |
Department: | Faculty of Education |
Divisions: | Department of Education Studies > Chair of Psychology |
Item ID: | 1182 |
Date Deposited: | 21 Nov 2012 12:30 |
Last Modified: | 21 Nov 2012 12:30 |
URI: | http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1182 |
Actions (login required)
View Item |