[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Družinsko branje v 1. triletju osnovne šole; Oblikovanje poti za spodbujanje družinskega branja

Ana Meglič (2012) Družinsko branje v 1. triletju osnovne šole; Oblikovanje poti za spodbujanje družinskega branja. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (826Kb)

    Povzetek

    Diplomsko delo Družinsko branje v 1. triletju osnovne šole; Oblikovanje poti za spodbujanje družinskega branja je rezultat dela, s katerim sem se hotela seznaniti in ugotoviti, v kolikšni meri je družinsko branje dejansko razširjeno ter na podlagi raziskave izvedene med učitelji in starši učencev prvih treh razredov osnovne šole, oblikovati možne rešitve. Branje je namreč ena temeljnih spoznavnih zmožnosti, ki je za otroke, ki tehniko šele osvajajo, zelo obsežna in zahtevna. Ker se pomembnost branja v dobi tehnološkega napredka in novih odkritij ne zmanjšuje, je eden izmed pomembnih ciljev šole tudi, da otroke bralno in funkcionalno opismeni. Pri tem imajo izredno pomembno funkcijo učitelji, ki morajo poleg usmerjanja in motiviranja učencev za branje poskrbeti, da slednje učenci tudi avtomatizirajo. Poleg učiteljev pa lahko k boljši bralni pismenosti veliko prispevajo tudi starši z družinskim branjem, ki se svoje pomembne vloge, navkljub različnim projektom za spodbujanje branja v družini, še vedno premalo zavedajo. V raziskavi, ki sem jo izvedla, sem poskušala ugotoviti, kako ustvarjalni so učitelji pri izbiri aktivnosti, ki bi imele motivacijski učinek in bi starše ter otroke spodbudile k skupnemu branju, poleg tega pa tudi, kakšna je dejanska obveščenost in zavedanje staršev o njihovi vlogi ter pomenu družinskega branja v življenju otrok ter v kolikšni meri je takšno branje realizirano v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju, ki je najpomembnejše za intenzivno pripravljanje ter usvajanje branja in pisanja.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: bralna zmožnost, družinsko branje, pismenost, bralna pismenost, dialoško branje, bralna motivacija
    Število strani: 81
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    red. prof. dr. Igor SaksidaMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9471305)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 1175
    Datum vnosa: 19 Nov 2012 07:23
    Zadnja sprememba: 19 Nov 2012 07:23
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1175

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa